تصاویری هولناک از سیل در شهر کلات نادری واقع در استان خراسان رضوی را که شب گذشته به وقوع پیوست، مشاهده می‌کنید که در آن سیل یک کامیون را با خود برد.

سیل ویرانگر در کلات نادری خراسان‌رضوی که ماشین‌های سنگین را با خود برد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته بارش‌های حجیم در برخی شهرهای استان خراسان رضوی از جمله شهر کلات نادری باعث سرازیر شدن سیل شد. این سیل خساراتی را به شهر کلات وارد آورده و گفته می‌شود آب وارد خانه‌های مردم شده و راه‌ها و دیوارهای ساحلی را خراب کرده است. تصاویر منتشر شده از این سیلاب شدت بالای آن را به وضوح نشان می‌دهد که در آن، سیل چندین ماشین سنگین را نیز با خود می‌برد.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بیشترین میزان بارش در این استان طی ۴۸ ساعت گذشته در مشهد با ۳۴ میلی متر بارندگی بوده و پس از آن بیشترین بارش در کلات نادری با ۲۷ میلی‌متر گزارش شده است.

در ادامه فیلمی از لحظه جاری شدن سیل شهر کلات نادری مشاهده می‌کنید که در آن ماشین‌های سنگین را به حرکت در آورده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیل ، بلایای طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
اینها چون در مسیر رودخانه هستن این حجم اب میاد وگرنه 27 میلیمتر که چیزی نیست طرف ما که 46 م بود اینجوری نبود چون تو شهر هستیم
France
م
۱۴:۲۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
باهوش، توی شهری مصرف کننده هستی و باید بخصوص الان تو تحریم از دسترنج روستاها بخوری دیگه نمی تونی بخوری چون زمین های زراعی خیلی هاشون زیر اب رفتند و برخی کاملا خسارت دیدند. یه جورایی تحریم طبیعت هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
گریه ام می گیره بغض گلوم گرفته دلم می سوزه
France
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
واقعا درد آورده
آخرین اخبار