رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان برگزار می‌شود.

برگزاری چهل و دومین مسابقات قرآن در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجتبی جمالی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی در استان خبر داد و افزود: این مسابقات از هفته آینده در شهرستان‌ها آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از شهرستان‌ها قبل و برخی بعد از ماه رمضان این مسابقات را برگزار خواهند کرد، گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، دعاخوانی، اذان و حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء و ۲۰ جزء و کل قرآن کریم برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه ۳ نفر اول هر رشته ضمن دریافت جوایزی به مسابقات استانی راه پیدا می‌کنند ادامه داد: مرحله استانی این دوره از مسابقات قرآنی تیرماه امسال برگزار می‌شود.

جمالی با اشاره به اینکه ثبت نام مرحله شهرستانی چهل و دومین مسابقات قرآن کریم در استان انجام می‌شود، افزود: افراد می‌توانند به دو طریق یا از راه تماس با اداره اوقاف شهرستان‌های همدان و یا وارد سایت مسابقات قرآن کریم شده و ثبت نام را انجام دهند.

وی با بیان اینکه افراد از سنین ۱۸ سال به بالا می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند گفت: پیش‌بینی می‌شود از استان تقریباً ۹۰۰ نفر در این مسابقات شرکت کنند.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه از مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم ۲۵۰ نفر به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند افزود: نفرات ممتاز مرحله استانی به مرحله کشوری این مسابقات راه خواهند یافت.

انتهای پیام/ب

مسابقات قرآن در همدان برگزار می‌شود

برچسب ها: تفسیر قرآن ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار