رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان همدان گفت:اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور از امروز /یکشنبه/ در همدان دایر شد.

همدان میزبان اردوی تیم ملی کامپوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید رضا یاری، رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان همدان با بیان اینکه همدان میزبان اردوی تیم ملی کامپوند شد، اظهار کرد: پیش از این قرار بود اردوی تیم ملی در سایت ورزشگاه آزادی برگزار شود، اما با تصمیم کادر فنی قرار است این اردو در استان همدان برگزار شد.

وی ادامه داد: این اردو از ۲۵ تا ۳۱ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و تمرینات ملی پوشان در سایت تیراندازی استادیوم شهید شمسی پور برگزار می‌شود.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان همدان بیان کرد: تیم ملی پس از اردوی شهر همدان، اردوی دیگر خود را از دوم تا ۱۲ اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهد کرد.

یاری با اشاره به اینکه پس از آن تیم ملی روز ۱۳ اردیبهشت ماه برای برپایی اردو و حضور در مسابقات کاپ جهانی راهی چین خواهد شد افزود: در بخش مردان اسماعیل عبادی از قزوین، نیما محبوبی از البرز و محمدصالح پالیزبان از تهران و در بخش بانوان ویدا حلیمیان از خراسان رضوی در این مرحله از اردو حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ب

کمانداران راهی همدان شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار