مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: در هیچ جایگاه سوختی مشکل تامین سوخت نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،علیرضا صفا ایسینی مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: در هیچ یک ازجایگاه‌های سوخت استان مشکل تامین سوخت نداریم.

وی افزود: اخیراً مردم به محض وقوع حادثه طبیعی به جایگاه‌های سوخت مراجعه می کنند که باعث بروز مشکلاتی می شود.

صفا گفت: با توجه به اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هیچ گونه مشکل و کمبود سوخت در استان هرمزگان نداریم و سوخت کافی در مخازن تمامی جایگاه های سوخت موجود است و وضعیت توسط شرکت نفت به صورت مرتب رصد می شود.

مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری هرمزگان همچنین از مردم خواست که اخبار هواشناسی را با توجه به اطلاعیه های اداره کل هواشناسی از طریق منابع معتبر نظیر صدا و سیما، خبرگزاری ها دریافت کنند و افزود: مردم به شایعات توجه نکنند.

وی گفت: تمامی مسئولان استان هرمزگان در حالت آماده باش هستند و به دستور معاون امور عمرانی استاندار هرمزگان و جانشین شورای مدیریت بحران استان مرخصی تمامی مدیران استانی و شهرستانی تا روز سه شنبه لغو شده است.

صفا ایسینی با تاکید بر لزوم توقف و تردد مردم در مسیر رودخانه‌ها گفت: مردم از پل ها و آب نما‌هایی که دچار آبگرفتگی شده اند به هیچ وجه تردد نکنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: اگر افراد در داخل خودرو هستند و گرفتار سیلاب می‌شوند حتماً خودرو را ترک کرده و به مناطق مرتفع ر پناه ببرند.

وی همچنین از مردم خواست در این روز‌ها از صعود به ارتفاعات به دلیل احتمال وقوع رعد و برق پرهیز کنند و افزود: در صورتی که افراد قصد سفر دارند از سالم بودن خودرو اطمینان پیدا کنند و اطلاعات در خصوص آخرین وضعیت راهها را کسب کنند.
انتهای پیام/ز


فعالیت جایگاه‌های سوخت استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.