مدیرکل هواشناسی استان فارس، میزان بارش باران در شهرستان‌های استان را اعلام کرد.

دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به میزان بارش باران در سامانه اخیر از بعد از ظهر دیروز جمعه ۲۳ فرودین تا امشب، اظهار کرد: فراشبند با ۳۸ و ۶ دهم، فورگ داراب با ۳۴ و ۸ و جهرم ۳۱ و ۸ دهم میلی متر رکورددار بیشترین میزان بارش باران در سامانه اخیر هستند.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: در اردکان ۹، استهبان ۸ و ۵ دهم، نی ریز ۶ و ۵ دهم، درودزن ۵ و ۳ دهم ارسنجان ۳ و ۷ دهم، سروستان ۱۳ و ۲ دهم، آباده ۵ دهم، لامرد یک و ۳ دهم، شیراز ۱۰ و ۹ دهم، صفاشهر ۶ دهم میلی متر باران باریده است.

دهملایی اضافه کرد: در دیگر نقاط استان بارشی به ثبت نرسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: سامانه بارشی که از بعد از ظهر دیروز جمعه ۲۳ فرودین وارد استان شده تا فردا یکشنبه ۲۵ فروردین در استان پابرجا است و موجب بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق، برخی نقاط بارش تگرگ، وزش باد شدید موقتی و سیلابی شدن مسیل‌ها بویژه در غرب، مرکز، شمال، شرق و جنوب فارس می‌شود.

باستثنای همه مقاطع تحصیلی شهر جهرم، در نوبت صبح فردا یکشنبه ۲۵ فروردین ماه که علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم با توجه به احتمال شدت بارندگی تعطیل اعلام کرد، شعبانی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، درخصوص تعطیلی مدارس استان، بیان کرد: سایر مدارس فارس فردا باز و تا این لحظه گزارشی درخصوص تعطیلی دیگر مدارس اعلام نشده است.

استوار مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید دستغیب شیراز نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: پروازها تا این لحظه پابرجا و لغو نشده است.

انتهای پیام/چ

وضعیت جوی در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار