رئیس کمیته امداد شهرستان قصرشیرین گفت : بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در سال ۹۷ به ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت در این شهرستان اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهمن کرداری، رئیس کمیته امداد شهرستان قصرشیرین گفت : ۱۳۹ طرح اشتغال مددجویی در سال گذشته از سوی مددجویان تحت حمایت در شهرستان قصرشیرین اجرا شده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها با پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت اجرا شده اند، گفت : این نهاد بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به اجرای این طرح‌ها تخصیص داده است.

وی با یادآوری اینکه وام‌های اشتغال این نهاد در قالب وام‌های توان افزایی، کارانگیزی و خوداشتغالی در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد، بیان کرد: کمیته امداد با مشارکت بانک‌های عامل و با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای خانوار‌های تحت حمایت و خروج تدریجی آن‌ها از چرخه حمایتی این نهاد تسهیلات اشتغال پرداخت را می‌کند.

کرداری تاکید کرد: طرح‌های اشتغال مددجویی به دلیل اعمال نظارت‌های فنی و مشاوره‌های تخصصی ناظران مجرب این نهاد از پایداری و درآمدزایی قابل قبولی برخوردار هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان قصرشیرین یادآور شد: کمیته امداد این شهرستان در سال گذشته رتبه برتر استان در زمینه جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت را کسب کرده است .

 

 

انتهای پیام/د

اجرا ۱۳۹ طرح اشتغال مددجویی در سال گذشته

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.