سرپرست تیم پرسپولیس تهران گفت: سه امتیاز با ارزشی گرفتیم، اختلاف قابل توجهی با سایر رقبا انداختیم و گام بلندی برای هتریک قهرمانی برداشتیم.

خلیلی: گام بلندی برای هتریک قهرمانی‌مان برداشتیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خیلی سرپرست تیم پرسپولیس تهران گفت: به همه هواداران، کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. ۳ امتیاز با ارزشی گرفتیم و اختلاف قابل توجهی با سایر رقبا انداختیم و گام بلندی برای هتریک قهرمانی برداشتیم.

خلیلی ادامه داد: در مورد بازی‌های پیش رو باید دانست کادر فنی و بازیکنان در تلاش هستند تا با تمرکز بالا در هر بازی برنده از میدان بیرون بیایند و به نتایج دیگری فکر نمی‌کنند. ان‌شاالله با حمایت هواداران به موفقیت‌های پی در پی نه فقط در لیگ بلکه در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنیم.

سرپرست تیم پرسپولیس تهران در مورد داوری بازی امروز مقابل سایپا گفت: چند وقتی است در مورد داوری صحبت نمی‌کنیم. همه می‌دانند که تا چه حد حاشیه بابت این موضوع اطراف تیم ما بود و تا چه حد لطمه خوردیم. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم حق هیچ تیمی ضایع نشود.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیسی‌ها یک مربی استقلالی استخدام کردند

چشمک علیپور به عنوان آقای گلی

اولین گل ستاره پرسپولیس به تیم سابقش

پرسپولیس ۳ - سایپا ۲ / شاگردان برانکو به قهرمانی نزدیک‌تر شدند

حواشی پیش از دیدار پرسپولیس و سایپا


انتهای پیام/

اظهارات خلیلی پس از شکست سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار