سرپرست فرمانداری چابهار گفت: با توجه به احتمال وقوع سیلاب آمادگی دستگاه‌های اجرایی جهت جلوگیری از حوادث احتمالی در محل خدمت الزامی است.

حضور تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل خدمت الزامی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،رحمدل بامری اظهار داشت: هواشناسی از امروز تا اواسط هفته برای سراسر استان سیستان و بلوچستان خصوصاً جنوب استان رگبار‌های متوسط تا شدید باران پیش بینی کرده است از همین رو به توجه به احتمال وقوع سیلاب آمادگی و حضور تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه اعضای ستاد مدیریت بحران جهت جلوگیری از حوادث احتمالی در محل خدمت الزامی است.

وی افزود: برای جلوگیری از حوادث احتمالی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان چابهار تاکید شده است تا کلیه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران به ویژه بخشداران، شهرداران در شهر‌ها و دهیاران در روستا‌ها ضمن بازدید و نظارت بر مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و انهار از باز بودن دهانۀ پل‌ها و مسیل‌ها مطمئن شوند تا در صورت بروز سیلاب و یا طغیان رودخانه‌ها، سیل از مسیر اصلی خود خارج نشده و به شهر‌ها و روستا‌ها آسیب وارد نکند.

سرپرست فرمانداری چابهار با اشاره به اینکه تمام تدابیر لازم برای کاهش مشکلات احتمالی اتخاذ شده است، تصریح کرد: پیشگیری اصل اول مدیریت بحران است.

وی ادامه داد: درست است که بلایای طبیعی قابل پیش بینی نیست، اما افزایش توانمندی و حفظ آمادگی دستگاه‌های اجرایی به منظور رویارویی با حوادث و بلایای طبیعی جهت مقابله و کاهش اثرات آن یک اصل مهم و ضروری است.

بامری گفت: در بحث مدیریت بحران تمام دستگاه‌های اجرایی باید همیشه آمادگی لازم را داشته باشند تا با ارائه خدمات به موقع و مدیریت صحیح بتوان صدمات و خسارات را به کمترین حد ممکن کاهش داد.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان چابهار افزود: اصحاب رسانه در اطلاع رسانی به موقع و صحیح نقش مؤثری دارند و ضروری است تمام اخبار و اطلاعات را از طریق فرمانداری و ستاد مدیریت بحران دریافت و منتشر کنند.

انتهای پیام / ا 

احتمال وقوع سیلاب آمادگی و حضور تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی

برچسب ها: سیل ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بلوچ
۰۹:۳۷ ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
به این میگن فرماندار.کاش فرماندار ایرانشهر بود.
آخرین اخبار