فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به برگزاری جشنواره‌ای با عنوان "خدمات نوروزی پلیس، جلوه‌های خدمت" گفت: این جشنواره با نمایش اقدامات شاخص و ویژه پلیس با هدف کاهش آسیب ها، تخلفات و تلفات انسانی به موازات فعالیت‌های فرهنگی و پیشگیرانه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با توجه به گستره فعالیت‌های پلیس در عرصه برقراری نظم و امنیت و به ویژه در مناسبت‌های خاص از جمله نوروز، با هدف کاهش آسیب ها، تخلفات و تلفات انسانی و به موازات فعالیت‌های فرهنگی و پیشگیرانه، معاونت اجتماعی ناجا اقدام به برپایی جشنواره نوروزی پلیس جلوه‌های خدمت با شعار"نشاط بهاری، نظم و قانون مداری" کرده است.

وی افزود: این جشنواره در پنج  بخش عکس، فیلم، خاطره، شعر و مقاله در محور‌های "پلیس؛ حافظ امین جان و مال مردم"، "پلیس؛ هوشیاری، دقت و سرعت عمل"، "پلیس؛ اخلاق، ادب و تکریم ارباب رجوع"، "پلیس؛ خدمت صادقانه، بی منت و دلسوزانه"، "پلیس؛ راهنمایی، مشاوره و آموزش نظم و قانون و تحقق شعار محوری پلیس راهور ناجا با عنوان "پرهیز از خطر؛ آرامش در سفر" برگزار خواهد شد.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره ۳۱ فروردین ۹۸ و زمان داوری آثار پایان اردیبهشت ۹۸ است که همه اقشار و گروه‌های سنی مختلف می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی یادآور شد: این جشنواره فرصتی است تا شهروندان عزیز و همیشه همراه استان پهناور کرمان خدمات و دستاورد‌های پلیس در ایام نوروز را از دیدگاه خود نقد و تحلیل کرده و متناسب با علاقه خود در قالب‌های ذکر شده به تصویر بکشند.

گفتنی است: جوایز برای هریک از بخش‌ها به صورت جداگانه و شامل نفر اول به مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم به مبلغ ۱۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده اند و ارسال آثار فقط از طریق نشانی @festpolice در یکی از پیام رسان‌های سروش، بله، گپ، ایتا، ساپنا و آی گپ امکان پذیر است.

انتهای پیام/ب

جشنواره ی "خدمات نوروزی پلیس، جلوه‌های خدمت" در کرمان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.