مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: شفر مربی موفقی در استقلال بوده و با ما قرارداد دارد. ما هیچ وقت به او اولتیماتومی نداده ایم و تمدید قرارداد بازیکنان به نظر او بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان اظهار کرد: در بازی با سپاهان همه دیدند حق ما برد بود و می‌توانستیم با تفاضل گل بیشتری حریف را شکست دهیم. اشتباه داور هم در این دیدار در مردود اعلام کردن گل تیم ما کاملا محرز بود.

او‌درباره وضعیت قرارداد شفر بیان کرد: شفر مربی موفقی در استقلال بوده و با ما قرارداد دارد. ما هیچ وقت به او اولتیماتومی نداده ایم و در جلسه کمیته فنی هم درباره شرایط تیم با او صحبت شده و از او برای فصل آینده برنامه خواسته ایم.

فتحی ادامه داد: دغدغه‌ی ما و هیئت مدیره برای حفظ بازیکنان تیم مدنظر شفر هستند. ما همه توان، بضاعت و سرمایه خود را به کار می‌بندیم تا به این هدف دست پیدا کنیم.

مدیر عامل استقلال در پایان افزود: هنوز با هیچ یک از بازیکنان تیم برای ماندن یا رفتن از استقلال صحبتی انجام نداده و تصمیمی گرفته نشده است و همه چیز به نظر شفر بستگی دارد. بازیکنانی مثل رحمتی یا حتی پژمان منتظری و خسرو حیدری هم از این قائده مستثنی نیستند باید دید که شفر چه تصمیمی در این مورد می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:

فتحی: هواداران استقلال نگران تمدید قرارداد بازیکنان نباشند

وعده پاداش مدیر عامل استقلال به بازیکنان

بازدید مدیران استقلال از زمین مجموعه انقلاب


اتهای پیام/

اظهارات فتحی در مورد دیدار مقابل سپاهان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار