رئیس کلانتری تهران نو از دستگیری یک خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر و کشف یک کیلو مواد مخدر از مخفیگاهش خبر داد.

کشف یک کیلوگرم مواد مخدر در تهران نوبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رسول بهرامی رئیس کلانتری تهران نو ضمن اشاره به دستگیری یک خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر، گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی حدوداً ۳۰ ساله که سابقه دستگیری نیز دارد، اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید؛ کشف اجساد مرد و زنی تحت تعقیب پلیس آگاهی از یک انباری 


این مقام انتظامی با بیان اینکه تیم عملیات کلانتری تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند، تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که خبر صحت داد و تعداد افراد مشکوک به طور مستمر به مخفیگاه فرد مذکور تردد دارند.

وی بیان داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقب آن دستور دستگیری متهم اخذ شد.

سرهنگ بهرامی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی اعزام شدند، ادامه داد: ماموران پس از مدتی مراقبت ویژه و اطمینان از اینکه متهم در مخفیگاهش حضور دارد، عملیات دستگیری متهم اجرا و در این عملیات مقدار یک کیلو مواد مخدر کشف و متهم ضمن دستگیری برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.

کلانتر محله تهران نو افزود: متهم پس اعتراف به جرم ارتکابی، تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضائی برای سیر مراحل قانونی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دستگیری خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در تهران نو

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار