شهردار سنندج گفت: سامانه هوشمند مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف کاهش ترافیک ،صرفه‌جویی در زمان و هزینه شهروندان در سنندج راه‌اندازی شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حشمت‌اله صیدی گفت:یکی از مواردی که می‌تواند در کاهش ترافیک و همچنین کاهش زمان و هزینه شهروندان تاثیر بسزایی داشته باشد هوشمندسازی مدیریت پارک‌های حاشیه‌ای در سطح شهر است.

وی افزود: در این طرح با استفاده از سنسور‌های الکترونیکی که در کف معابر تعبیه شده وجود خودرو و یا عدم وجود خودرو در محل پارک در معابر تشخیص داده خواهد شد.

شهردار سنندج بیان کرد: دسترسی عادلانه شهروندان در پارک کردن خودرو در حاشیه معابر اصلی سطح شهر یکی از مزایای اجرای این طرح است و برای همه شهروندان امکان پارک خودرو فراهم شده است.

صیدی هدف از اجرای این طرح را ساماندهی مناسب و پاسخ به مطالبات به حق شهروندان در خصوص میزان پرداخت‌های آنان عنوان کرد و گفت:در این طرح حق پارک خودرو‌هایی که کمتر از ۳۰ دقیقه از پارک حاشیه‌ای استفاده کنند رایگان است.

وی اعلام کرد: در سامانه هوشمند پارک حاشیه‌ای برای تمام شهروندان حساب کاربری، کیف پول الکترونیکی خودرو، ثبت نام رایگان خودرو و راننده در سامانه توسط پارکبان، شارژ اولیه کیف پول الکترونیکی شهروند توسط پارکبان و انجام شارژ کیف پول الکترونیک توسط شهروندان از طریق کارت‌های بانکی انجام خواهد شد.

صیدی گفت: تمامی آموزش‌های مورد نیاز استفاده از سامانه هوشمند مدیریت پارک حاشیه‌ای از طریق اپلیکشن در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و بزودی کیوسک‌هایی به منظور ارائه خدمات و اطلاع رسانی به شهروندان در نقاط مختلف سطح شهر تعبیه خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.