کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: طی سال ۹۷، در مجموع ۶۴۰ قرآن‌آموز آقا و بانو در رده‌های سنی مختلف از آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآن کریم در سطح شهرستان زابل بهره‌مند شدند.

آموزش ۶۴۰ قرآن‌آموز در زابلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،زهرا پودینه‌خانی، کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی زابل  گفت: طی سال ۹۷، در مجموع ۶۴۰ قرآن‌آموز آقا و بانو در رده‌های سنی مختلف از آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآن کریم در سطح شهرستان زابل بهره‌مند شدند.

کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی زابل افزود: طی سال گذشته، دوره‌های آموزش عمومی قرآن کریم شامل قرائت سطح یک تا سه، تجوید، مفاهیم و حفظ قرآن برای ۵۶۰ متعلم یا قرآن‌آموز برگزار شد.

وی اظهار کرد: دوره‌های تخصصی شامل قرائت سطح چهار و پنج قرآن نیز برای ۳۰ نفر برگزار شد؛ همچنین در طول سال دوره‌های تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن برگزار شد و ۵۰ نفر از این آموزش‌ها بهره بردند.

پودینه‌خانی با اشاره به اینکه این دوره‌ها از طرف دارالقرآن تبلیغات اسلامی و توسط مؤسسات و خانه‌های قرآن سطح شهر زابل برگزار شد، بیان کرد: سال گذشته جشنواره قرآن کودک و نوجوان را نیز در دهه فجر داشتیم که در آن ۴۰۰ قرآن‌آموز در رشته‌های حفظ، مفاهیم، نقاشی و تواشیح شرکت کرده و از این میان، ۴۰ نفر برگزیده و تجلیل شدند.

انتهای پیام/گ

آموزش قرآن‌آموز در زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار