سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سال رونق تولید بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در حمایت از واحد‌های تولیدی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صادقی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید، سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان یکی از مطالبات اصلی این موضوع را مد نظر و مورد هدف‌گذاری قرار داده تا در همه بخش‌ها به ویژه تولید و اشتغال رونق مضاعف اتفاق بیفتد.

وی ضرورت تسریع و شتاب‌بخشی را در این زمینه یادآور شد و تصریح کرد: براساس تفاهمنامه‌ای که بین سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین برنامه و بودجه به امضا رسیده، از محل بند «الف» تبصره 18 قانون بودجه با هدف رونق تولید و اشتغال مقرر شده در سه حوزه ایجادی، سرمایه در گردش و طرح‌های توسعه‌ای تسهیلات مناسب به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران پرداخت شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ابتدا قرار بود 232 میلیارد تومان به عنوان سهم استان برای بخش صنعت و واحدهای تولیدی در نظر گرفته شود که با تاکید استاندار اردبیل بر سه دستگاه صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و حوزه گردشگری در جهت معرفی طرح‌های اشتغالزا قرار شد برای بخش صنعت منابع بیشتری در نظر گرفته شود.

صادقی افزود: با توجه به معرفی طرح‌های متعدد، قرار شد در مجموع 700 میلیارد تومان به بخش صنعت تزریق شود تا واحدهای تولیدی به رونق و توسعه همه‌جانبه دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ع

رونق تولید و اشتغال در استان اردبیل

 

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.