رزمندگان فاطمیون بعد از وقوع سیل در ایران به کمک مردم این مناطق شتافته و برای استحکام شهرها در دسته های مختلف مشغول فعالیت هستند. 

گزارشی از فعالیت روزانه رزمندگان فاطمیون در مناطق سیل زده ایران + تصاویربه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، رزمندگان فاطمیون بعد از وقوع سیل در ایران به کمک مردم این مناطق شتافته و برای استحکام شهرها در دسته های مختلف مشغول فعالیت هستند. 

در این راستا گروه‌های مختلفی از فاطمیون به شهرهای مختلف اعزام شدند، یکی از این گروه‌ها به شهر سیل زده لرستان اعزام شده و فعالیت های مختلفی را برای استحکام این شهر در برابر زلزله انجام داده است.

براساس این گزارش، گروهی اعزامی به  استان لرستان به چهار گروه تقسیم شدند. گروه اول در داخل شهر پلدختر به شستشوی منازل پاکسازی شده پرداختند.

گزارشی از فعالیت روزانه رزمندگان فاطمیون در مناطق سیل زده ایران + تصاویر

گروه دوم نیز به روستای چمگردان رفتند و به ساخت و ساز پرداختند. این جهادگران اقدام به ساخت ضروریاتی از قبیل حمام و سرویس بهداشتی برای مناطق چادرنشین کردند.

گروه سوم در روستای چممهر مستقر شده و گل و لای چند منزل را خارج کردند که در این حین جواهرات و زیورآلاتی نیز توسط نیروهای فاطمی یافت گردید که بصورت تمام و کمال تحویل صاحبان آن گردید.

گزارشی از فعالیت روزانه رزمندگان فاطمیون در مناطق سیل زده ایران + تصاویر

بنابر این گزارش، چهارمین گروه از نیروهای فاطمیون نیز به روستای بابازید رفتند و اقدام به خروج گل و لای منازل کردند. این اقدام در حالی صورت گرفت که از شب گذشته تا صبح امروز، باران زیادی به آن منطقه نازل شده و کار را سخت کرده بود.

 از زمان وقوع سیل در ایران بسیاری از شهرهای این کشور درگیر سیل بوده و خسارات جانی و مالی فراوانی وارد شده است.

به نوشته فارس، کشورهای مختلفی از جمله آلمان، سوئیس، پاکستان، ترکیه و کویت تاکنون کمکهای را به قربانیان سیل ارسال کرده، اما نیروهای فاطمیون اولین گروه انسانی هستند که تاکنون به مناطق سیل زده اعزام شده و در حال کمک به استحکام شهرها هستند. 

گزارشی از فعالیت روزانه رزمندگان فاطمیون در مناطق سیل زده ایران + تصاویر

انتهای پیام/

 

برچسب ها: فاطمیون ، سیل ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار