برنامه Vault-Hide SMS, Pics & Videos 6.9.00.22 یکی از اپلیکیشن‌های محبوب برای مخفی نگه‌داشتن اطلاعت خود، رمز گذاشتن بر روی برنامه‌ها و حفظ اطلاعات بر روی فضای ابری محسوب می‌شود.

دانلود Vault-Hide SMS, Pics & Videos 6.9.00.22 برنامه حرفه‌ای حفاظت از اطلاعات شخصیبه گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حریم خصوصی همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های زندگی مدرن به شمار می‌آید که با پیشرفت فناوری ابعاد جدیدی از آن نمایان شده است. با فراگیر شدن تلفن‌های همراه و رایانه‌های شخصی، یکی از دغدغه‌های کاربران، حریم شخصی اطلاعات آن‌ها بوده و هست. نگهداری اطلاعات شخصی، کاری و روزمره در فضای دیجیتالی که امکان دسترسی افراد دیگر به آن وجود دارد موجب شده تا کاربران نسبت به فضای نگهداری اطلاعات خود دقت داشته باشند. شرکت‌های مختلف نیز با تولید نرم افزار‌های گوناگون در زمینه امنیت و حریم خصوصی به کاربران در این راه کمک کرده‌‍‌‌اند.

یکی از این شرکت‌ها گروه توسعه نرم افزار‌های امنیتی موبایل NQ نام دارد که با بیش از ۱۰ سال تجربه، اپلیکیشن‌هایی مفید در این زمینه تولید کرده است. یکی از قدرتمندترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های این گروه Vault-Hide SMS, Pics & Videos است که بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران گوگل‌پلی نصب شده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. گروه NQ اعلام کرده که این نرم افزار در کل جهان بیش از ۱۰۰ میلیون مخاطب دارد و یکی از برترین برنامه‌ها در حوزه امنیت اطلاعات تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود.

اپلیکیشن Vault-Hide SMS, Pics & Videos امکانات بسیار زیادی دارد اما همانطور که از نامش پیداست، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های آن مخفی کردن اطلاعات خصوصی است. مخفی کردن اطلاعات شخصی توسط این برنامه تنها به عکس و فیلم مختصر نمی‌شود و حتی پیامک و دیگر اطلاعات کاربر را نیز در بر می‌گیرد.

از دیگر قابلیت‌های مهم این نرم افزار می‌توان به قفل کردن برنامه‌های تلفن هوشمند اشاره کرد، با این قابلیت برای هر برنامه‌ای که می‌خواهید (گالری، پیام رسان، شبکه‌های اجتماعی، اسناد و غیره) رمز عبوری مشخص کرده که تنها با وارد کردن آن اجازه استفاده از برنامه مورد نظر را خواهید داشت. همچنین یکی از قابلیت‌های جالب این بخش نرم افزار آن است که اگر کسی بخواهد بدون اجازه شما وارد برنامه قفل شده شود و رمز عبور اشتباهی وارد کند، تصویر شخص توسط دوربین سلفی گرفته می‌شود و به این ترتیب کاربر می‌تواند متوجه شود که چه کسی به سراغ تلفن هوشمند او رفته بوده است.

دانلود Vault-Hide SMS, Pics & Videos 6.9.00.22 برنامه حرفه‌ای حفاظت از اطلاعات شخصی

برخی از ویژگی‌ها و امکانات اپلیکیشن Vault-Hide SMS, Pics & Videos:

  • رمزگزاری بر روی نرم افزارهای مورد نظر
  • مخفی کردن اطلاعات شخصی
  • قابلیت پشتیبان‌گیری از اطلاعات شخصی در فضای ابری برنامه
  • یادآوری تماس‌های از دست رفته
  • مرورگر اختصاصی که تاریخچه جست‌و‌جو‌های گذشته کاربر را نشان نمی‌دهد
  • انتقال اطلاعات به تلفن هوشمند دید توسط فضای ابری
  • بازیابی رمزعبور با ایمیل پشتیبان (در صورت فراموشی رمزعبور)
  • مخفی کردن آیکون برنامه از صفحه اصلی و وارد شدن به آن با وارد کردن رمز مخفی
  • تصویربرداری از اشخاصی که با وارد کردن رمزعبور ناصحیح قصد دسترسی به اطلاعات شخصی کاربر را دارند

برنامه Vault-Hide SMS, Pics & Videos تا کنون امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

 

 تصاویری از محیط نرم افزار Vault-Hide SMS, Pics & Videos:

 

 
دانلود Vault-Hide SMS, Pics & Videos 6.9.00.22 برنامه حرفه‌ای حفاظت از اطلاعات شخصی دانلود Vault-Hide SMS, Pics & Videos 6.9.00.22 برنامه حرفه‌ای حفاظت از اطلاعات شخصی دانلود Vault-Hide SMS, Pics & Videos 6.9.00.22 برنامه حرفه‌ای حفاظت از اطلاعات شخصی
دانلود Vault-Hide SMS, Pics & Videos 6.9.00.22 برنامه حرفه‌ای حفاظت از اطلاعات شخصی دانلود Vault-Hide SMS, Pics & Videos 6.9.00.22 برنامه حرفه‌ای حفاظت از اطلاعات شخصی دانلود Vault-Hide SMS, Pics & Videos 6.9.00.22 برنامه حرفه‌ای حفاظت از اطلاعات شخصی
 

 

 • دانلود و مشخصات فایل
دانلود وردپرس WordPress 9.7 ؛ برنامه مدیریت سایت های وردپرسی
   دانلود برای اندروید     
حجم: 9 مگابايت
نسخه: 6.9.00.22
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 2.6 و بالاتر
بارکد برای اندروید      
 
 
انتهای پیام/

دانلود نرم افزار Vault-Hide SMS, Pics & Videos

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Shiva
۱۳:۱۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
سلام من بابروز کردن این برنامه قفلش خود ب خود تغیر کرد و نمیتونستم وارد هیچ کودوم از برنامهابشم بااینکه پسورد قبلیو ب درستی وارد میکردم مجبور شدم حذف و نصبش کنم ولی الان تمام مطالبم از داخلش رفت چیکار باید بکنم امکان برگردوندنشون هست؟
آخرین اخبار