بازی رانندگی دیوانه‌وار و هیجان انگیز Thumb Drift – Furious Racing v1.4.85 با استفاده از اتومبیل‌های متنوع و مراحل دشوار کاربران را ساعت‌ها سرگرم می‌کند.

دانلود Thumb Drift – Furious Racing v1.4.85 بازی رانندگی هیجان‌انگیز برای اندرویدبه گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های کنترلی مانند اتومبیل سواری یا هدایت هواپیما به دلیل گیم‌پلی ساده یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین سبک‌های بازی به شمار می‌آیند. این نوع بازی‌ها از عملکرد‌های ساده حرکتی استفاده می‌کنند که موجب می‌شود بدون پیچیدگی خاصی کاربران ساعت‌ها از انجام بازی لذت ببرند و مراحل و چالش‌های مختلف را پشت‌سر بگذارند.

استودیو SMG یکی از گروه‌های توسعه دهنده نرم افزاری است که با استفاده از متخصصین جوان، بازی‌هایی کنترلی ساده، اما جذابی تولید می‌کند، این گروه سه استودیو در سیدنی، ملبورن و لس‌آنجلس دارد که متخصان هر کدام به تولید بازی‌های مختلفی مشغول هستند. از بازی‌های معتبر این گروه می‌توان به Death Squared، Thumb Drift، One More Line، OTTTD و Fast & Furious: Takedown اشاره کرد که برخی از آن‌ها علاوه بر سیستم عامل‌های اندروید و iOS در نسخه‌هایی برای کنسول ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، نینتندو و سیستم عامل ویندوز نیز تولید شده است.

استودیو SMG یک بازی بسیار معروف با نام Thumb Drift - Fast & Furious Car Drifting Game دارد که یک از محبوب‌ترین عنوان‌های این استودیو به شمار می‌رود. این بازی برای عاشقان رانندگی دیوانه‌وار طراحی شده و گیم‌پلی بسیار آسانی دارد. در این بازی اتومبیل به صورت خودکار حرکت می‌کند و تنها کاری گیمر انجام می‌دهد آن است که در پیچ‌های خطرناک، با لمس نمایشگر گوشی، اتومبیل را به دریفت زدن وادار کند. اینکار شاید ساده و تکراری به نظر برسد، اما گروه SMG با استفاده از گرافیک جذاب، موسیقی متن متنوع و با هیجان، ۶ پیست مسابقه با تم‌های متنوع، تعداد خودرو بسیار زیاد با ویژگی‌های منحصر به فرد و صداگزاری جذاب، بازی پر هیجانی ساخته که نه تنها از بازی با آن خسته نمی‌شوید، بلکه نصب آن را به دوستان خود نیز پیشنهاد خواهید کرد.

دانلود Thumb Drift – Furious Racing v1.4.85 بازی رانندگی هیجان‌انگیز برای اندروید

بازی Thumb Drift - Fast & Furious Car Drifting Game با استفاده از گیم‌پلی ساده خود، چالش‌های مختلفی را برای گیمر‌ها ایجاد می‌کند که عبور از آن‌ها در هر مرحله سخت‌تر می‌شود. همچنین مسیر پیست در هر مرحله دشوار‌تر و سرعت خودرو نیز افزایش پیدا می‌کند تا گذر از پیچ و خم‌های جاده را برای شما سخت کند.

این بازی بیش از ۵ میلیون بار توسط کاربران گوگل‌پلی نصب شده و بیش از ۱۲ میلیون مخاطب در سراسر جهان دارد.

 برخی از ویژگی‌ها و امکانات بازی Thumb Drift - Fast & Furious Car Drifting Game:

  • کنترل ساده تنها با یک انگشت
  • بیش از 100 خودرو متنوع در بازی
  • کسب امتیاز و قابلیت باز کردن خودرو‌های جدید
  • موسیقی متن جذاب
  • 6 پیست مسابقه دشوار با محط‌های متفاوت
  • تلاش برای کسب بالاترین امتیاز

بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars تا کنون امتیاز مناسب ۴.۱ از ۵.۰ را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

تصاویری از محیط بازی Thumb Drift - Fast & Furious Car Drifting Game:

 
دانلود Thumb Drift – Furious Racing v1.4.85 بازی رانندگی هیجان‌انگیز برای اندروید دانلود Thumb Drift – Furious Racing v1.4.85 بازی رانندگی هیجان‌انگیز برای اندروید دانلود Thumb Drift – Furious Racing v1.4.85 بازی رانندگی هیجان‌انگیز برای اندروید
دانلود Thumb Drift – Furious Racing v1.4.85 بازی رانندگی هیجان‌انگیز برای اندروید دانلود Thumb Drift – Furious Racing v1.4.85 بازی رانندگی هیجان‌انگیز برای اندروید دانلود Thumb Drift – Furious Racing v1.4.85 بازی رانندگی هیجان‌انگیز برای اندروید
 

 

 • دانلود و مشخصات فایل
دانلود وردپرس WordPress 9.7 ؛ برنامه مدیریت سایت های وردپرسی
   دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس
حجم: 70 مگابايت
نسخه: 1.4.85
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.2 و بالاتر
بارکد برای اندروید      
 
 
انتهای پیام/

دانلود بازی Thumb Drift - Fast & Furious Car Drifting Game

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار