حجت الاسلام‌ شمس الدین گفت: امروز ما به عنوان یکی از مصرف کنندگان فضای مجازی هستیم و باید تلاش کنیم تا فرهنگ استفاده از این بستر را آموزش ببینیم و بومی سازی آن را در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام‌ شمس الدین مشاور استاندار و رئیس ستاد اقامه ‌نماز استان در‌جلسه شورای اداری شهرستان سمنان گفت: روزانه بیش از ۲۰ میلیون عکس در بستر اینستاگرام در‌ جهان بارگزاری می شود که این مهم‌ نقش فضای مجازی و تاثیر آن در بین‌جوامع را بسیار‌ نمایان می سازد.

وی افزود: از این ‌میزان اشتراک گذاری عکس، تنها ۷ درصد مرتبط با افراد مذهبی و دین و اعتقادات دینی است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان ادامه داد: بخش بسیار بزرگی از درگیری ها و جنگ ها در دنیا، ایدئولوژیک و جنگ تصرف فرهنگ، عقیده و باور است و در حال حاضر دشمنان نظام در تلاش هستند تا با وارد کردن خرافات به مسائل دینی و مذهبی، باور، عقیده و نگاه ما به دین و مذهب را تصرف کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا القا کند که جوانان امروز ما دین گریز شده اند تصریح کرد: اصالت، بنیه و خمیر‌مایه جوانان ‌ما با‌ اسلام و نماز درآمیخته شده است و باید به این‌ مهم‌ به صورت‌ ویژه توجه ‌کنیم و در دام تبلیغات و فضاسازی دشمنان نظام قرار نگیریم . امروز ما به عنوان یکی از مصرف کنندگان فضای مجازی هستیم و باید تلاش کنیم تا فرهنگ استفاده از این بستر را آموزش ببینیم و بومی سازی آن را در دستور کار قرار دهیم.

حجت الاسلام شمس الدین ضمن بیان  اینکه پویایی کشو در عرصه اقتصاد و سیاست، منوط به توجه به فرهنگ نماز، دین و مذهب است ابراز داشت: گفتمان ما باید در حوزه دین به صورت جدی تغییر کرده و اصلاح شود و به گونه ای باشد تا دین و مفاهیم اسلام بتواند رونق بیشتری در زندگی تک تک افراد جامعه ایجاد کند.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای اداری شهرستان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.