اخبار ورزشی از فوتسال، تکواندو، سنگنوردی، کبدی، تیراندازی با تفنگ و با کمان و سوارکاری را در روز شنبه ۲۴ فروردین، در اینجا مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز  شنبه شاهد خبر‌هایی، از علیپور از نشان جام جهانی چین باز ماند،فوتسالیست‌های قزوینی در دیدار دوستانه با روسیه به میدان می‌روند،مربی قزوینی در اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو بانوان،نایب قهرمانی تیرانداز قزوینی در رقابت‌های آزاد کشور،کبدی کار قزوینی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد،کماندار آبیکی به اردوی تیم ملی کامپوند دعوت شد و اولین رویداد پرش با اسب استان با معرفی برترین‌ها به پایان رسید، هستید.

علیپور از نشان جام جهانی چین باز ماند

در پایان مرحله نخست جام جهانی سنگنوردی سرعت، رضا علیپور هفتم شد.

در پایان رقابت‌های بخش سرعت جام جهانی روسیه، رضا علیپور در مرحله نیمه نهایی با سر خوردن پای، از صعود به جمع چهار نفر نهایی باز ماند و هفتم شد.

مهدی علیپور دیگر ورزشکار استان هم در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها از صعود به دور دوم باز مانده بود.

رقابت‌های مرحله نخست جام جهانی به میزبانی مسکو برگزار شد.

فوتسالیست‌های قزوینی در دیدار دوستانه با روسیه به میدان می‌روند

مسلم حیدری و سهند رضاپور ملی پوشان قزوینی که در اردوی آماده سازی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال، حضور دارند در دو دیدار دوستانه برابر تیم ملی روسیه به میدان می‌روند.

این دو بازی دوستانه طی روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه در مجموعه دانشگاهى پیامبر اعظم تهران برگزار می‌شود.

مربی قزوینی در اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو بانوان

فاطمه صفرپور ازقزوین در مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو بانوان بعنوان مربی شرکت می‌کند،مرحله جدید تمرینات از امروز در مرکز بین المللی فدراسیون تکواندو در تهران برگزار می‌شود.

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه به میزبانی "منچستر" انگلیس برگزار می‌شود.

نایب قهرمانی تیرانداز قزوینی در رقابت‌های آزاد کشور

در پایان اولین مرحله مسابقات تیراندازی آزاد قهرمانی کشور، مرتضی علیمحمدی تیرانداز ملی پوش استان در رشته تپانچه بادی نایب قهرمان شد.

مجموعه آزادی میزبان این رقابت‌ها بود.

کبدی کار قزوینی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد

احمدرضا عسگری از قزوین به اردوی پنجم تیم ملی کبدی جوانان فراخوانده شد،پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی جوانان از امروز به مدت ١٢ روز در شهرستان زابل برگزار می‌شود.

اولین دوره رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان جهان امسال به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

کماندار آبیکی به اردوی تیم ملی کامپوند دعوت شد

اسماعیل عبادی ملی پوش آبیکی در دور جدید اردوی تیم ملی کامپوند برای شرکت در مسابقات کاپ جهانی چین شرکت می‌کند.

این اردو از ۲۴ فروردین در سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آغاز خواهد شد و تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

ملی پوشان بعد از پایان اردو و استراحتی چند روزه در مسابقات کاپ جهانی، راهی شانگ‌های چین خواهند شد.

اولین رویداد پرش با اسب استان با معرفی برترین‌ها به پایان رسید

در پایان این رقابت ها رده تشویقی، حسین احمدی با اسب کارن و محمد رضا معروفی با اسب کاسال از البرز، جواد قاسمی با اسب عقاب تکه و غزل شریفی با اسب کیارش فایتر از سام خرمدره، پریماه حاجی علی با اسب شیوا از سروش و مهدی طاهرخانی با اسب گریزلی از ژاله و در رده مبتدی حسین احمدی با اسب کارن از سروش، محمد رضا معروفی با اسب کاسال از البرز، حیدر صفی قلی با اسب کمبریج از ستاره خرم، محدثه جمالی با اسب لوکاس از جوادیان زنجان و مهدخت برهان با اسب شیوا از سروش مسیر را بدون خطلا طی کردند.

در رده نونهالان، حنانه جوادیان با اسب اسپریت از جوادیان زنجان، میثاق خویینی با اسب هرمس رایان از رخش و آرمان طلاییان با اسب مهربان از البرز اول تا سوم شدند،در رده نوجوانان، حنانه جوادیان با اسب اسپریت از جوادیان زنجان و امیر حسین حاجی میری با اسب فونوگراف از رخش عناوین برتر را کسب کردند.

در رده آزاد، پویان محمدی نژاد با اسب جگوار از رخش، محمد رضا معروفی با اسب آندیاموند از البرز و علیمحمد قنبری با اسب فونوگراف از رخش اول تا سوم شدند و در رده بزرگسالان هم محمد رضا معروفی با اسب مهربان از البرز، علیمحمد قنبری با اسب دارلتوزد از رخش و حسین احمدی با اسب هیرو از البرز عناوین برتر را کسب کردند.

این رقابت‌ها با شرکت ۵۰ سوار از استان‌های قزوین و زنجان در باشگاه سوارکاری سروش برگزار شد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.