دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی قزوین گفت: ۱۰۰ بازرس در ایام تعطیلات به صورت محسوس و نامحسوس بر ۵۰ دستگاه اجرایی و همچنین مراکز خدمات دهی نوروز نظارت داشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم بیدخام دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی قزوین در نشست این ستاد با بیان اینکه ۱۰۰ بازرس بر مراکز خدمات نوروزی قزوین نظارت داشتند، گفت: این بازرسی‌ها طی ابلاغیه سازمان امور اجتماعی کشور از ۱۸ اسفند ماه ۹۷ آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشت.

بیدخام اضافه کرد: در طول ایام بازرسی هشت سربازرس خبره در قالب پنج گروه بر عملکرد بازرسان دستگاه‌های خدمات رسان ویژه نوروز نظارت مستمر داشتند.

این مسئول درباره نحوه بازرسی‌ها نیز توضیح داد: این بازرسی‌ها در ۲ حوزه ارزیابی از مراکز و واحد‌های خدماتی، رفاهی، بهداشتی و اقامتی و همچنین تکمیل فرم نظرسنجی از سوی مسافران انجام شد.

دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی قزوین همچنین گفت: کیفیت راهنمایی برای انجام خدمات به مسافران و گردشگران، نحوه و شیوه برخورد کارکنان دستگاه ها، ارائه خدمت در مدت زمان تعیین شده، فضا سازی و بهداشت محیط و در مجموع عملکرد کلیه نهاد‌ها مورد سنجش و ارزیابی قرار بازرسان قرار داشت.

بیدخام به ضرورت بررسی بازرسی‌ها اشاره کرد و گفت: دستگاه‌هایی اجرایی موظفند که کلیه مستندات مکتوب و مصور خود را در حوزه ارائه خدمت به دبیرخانه ستاد صیانت استان ارسال کنند تا ارزیابی‌های کارشناسی روی بازرسی‌ها صورت پذیرد.

وی به مصوبه شماره ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: این مصوبه به رعایت عفاف و حجاب در دستگاه‌هایی اجرایی و نهاد‌های خدمات رسان تاکید دارد که همواره به بازرسان ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ک

نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی قزوین

برچسب ها: حقوق شهروندی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.