نایف حواتمه، دبیرکل جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین گفت روسیه آمادگی خود را برای میزبانی دور جدیدی از مذاکرات میان فلسطینیان با هدف پایان دادن به اختلافات داخلی اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، روسیه آمادگی خود را برای میزبانی دور جدید مذاکرات گروه‌های فلسطینی اعلام کرد.

"نایف حواتمه" دبیرکل جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین گفت با مسئولان روس درباره دعوت مسکو از گروه‌های فلسطینی برای برگزاری نشست مشترک دیگری در مسکو رایزنی خواهد کرد.

حواتمه افزود مذاکرات گروه‌های فلسطینی در مسکو، موضوعات متعددی از جمله روابط داخلی گروه‌های فلسطینی، مسائل مربوط به ایجاد وحدت ملی و ساز و کار اجرای تصمیمات اتخاذ شده در نهاد‌های سازمان آزادی‌بخش فلسطین را شامل می‌شود.

حواتمه در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین در این خصوص گفت: «ما با مسئولان روس و در رأس آن‌ها سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه این کشور درباره مسائل کشور‌های عربی و در صدر آن‌ها مسئله فلسطین رایزنی کردیم.»

وی افزود: «لاوروف بر پایبندی روسیه به قطعنامه‌های بین المللی مرتبط با مسئله فلسطین و منطقه اشغالی جولان و مردود بودن اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر جولان اشغالی تأکید کرد. مسکو همچنین آمادگی خود را برای میزبانی دور جدیدی از مذاکرات میان فلسطینیان با هدف پایان دادن به اختلافات داخلی اعلام کرد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار