استان یزد با دو نماینده دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران با قهرمانی پارس جنوبی بوشهر به پایان رسید و مقاومت گلساپوش یزد و ایفاسرام اردکان به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

استان یزد در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی صاحب سه نماینده بود که با سقوط تیم پیام کویر اردکان دارای دو نماینده در لیگ امسال شد.

بازگشت دروازه بان ملی پوش به تیم اسبق خودش

هفته اول دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شنبه ۲۴ فروردین با مصاف تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد و شهدا چلیچه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه چلیچه شهرکرد آغاز می‌شود.

با اضافه شدن سنگربان ملی پوش یزدی به تیم گلساپوش و همچنین تمرین‌های فشرده این تیم در فصل جدید از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

شمارش معکوس آغاز لیگ برتر فوتبال ساحلی ایرانمهدی میرشمسی سرمربی تیم مقاومت گلساپوش یزد گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، ولی تیم به هماهنگی بیشتری نیاز دارد امیدواریم با نتیجه گرفتن در هفته‌های اول به هماهنگی ایده آل برسیم.

وی افزود: با جدا شدن چند ملی پوش از تیم پارس جنوبی بوشهر و پیوستن به تیم‌های مختلف فصل جذابی را در پیش رو داریم.

میرشمسی ابراز کرد: تیم شهدا چلیچه تیم با تعصب و دونده‌ای است و باتوجه به شرایط آب و هوایی شهرکرد بازی سختی را در پیش داریم.

انحلال ایفاسرام سرام شایعه است

تیم ایفا سرام اردکان دیگر نماینده استان که حضورش در لیگ جدید در هاله‌ای از ابهام بود بالاخره با تصمیم مسئولان استان و شهرستان اردکان در لیگ برتر شرکت خواهد کرد؛ بنابراین در هفته اول لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران یک شنبه ۲۵ فروردین تیم ایفا سرام اردکان به دلیل استاندارد نبودن زمین خود در ورزشگاه سلمان محمود آباد یزد از ساعت ۱۶:۴۵ به مصاف ملوان بندر گز می‌رود.

شمارش معکوس آغاز لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران
رحیمی سرمربی تیم ایفا سرام اردکان گفت: لیگ امسال به دلیل پخش ملی پوشان در تیم‌های مختلف بسیار حساس و غیرقابل پیش بینی است.

وی افزود: نسل جوان فوتبال ساحلی ایران و استان یزد به مرحله بلوغ رسیده و باید منتظر شگفتی در لیگ امسال باشیم.

رحیمی گفت: تیم ایفا سران اردکان با حفظ بازیکنان قدیمی و اضافه شدن چند بازیکن جوان و با استعداد بومی شرایط خوبی را سپری خواهد کرد.

شمارش معکوس آغاز لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران
شکراللهی رییس اداره ورزش و جوان اردکان گفت: مسئولان اداره ورزش و جوانان و شهرستان اردکان پیگیر ساخت ورزشگاه استاندارد و جایگاه رختکن مناسب هستند که ساخت و ساز رختکن‌ها آغاز شده است، ولی برای هفته‌های ابتدایی تیم ایفا سرام در ورزشگاه سلمان محمود آباد مسابقات خود را برگزار می‌کند.

وی افزود: انحلال تیم ایفا سرام شایعه است و کل اعضا تیم با تمام وجود و برنامه ریزی مناسب در مسابقات شرکت می‌کند.

انتهای پیام/ص

گزارش از علی صبور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار