فروزان از حضور در تمرینات تراکتورسازی منع شد

مالک باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد تا تشکیل کمیته انضباطی این باشگاه محسن فروزان از حضور در تمرینات محروم است.

فروزان از حضور در تمرینات تراکتورسازی منع شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم‌های فوتبال سپیدرودرشت و تراکتورسازی تبریز امروز «جمعه» به مصاف هم رفتند. در نهایت این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان دست نشان به پایان رسید.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی که از عملکرد دروازه‌بان تیمش کاملا ناراضی بود، گفت: فروزان تا کمیته انضباطی باشگاه بررسی و تحقیق خودش را در مورد بازی انجام شده پایان بدهد از حضور در تمرینات محروم است. او حتما باید پاسخگوی عملکردش در این مسابقه باشد.

زنوزی به قضاوت رضا مهدوی داور بازی تراکتورسازی برابر سپیدرود انتقاد داشت و گفت: ما از این داور خاطرات خیلی بدی داریم. امروز هم با اشتباهاتی که انجام داد سر تیم ما را برید. حداقل یک پنالتی برای ما نگرفت ضمن اینکه گل دوم حریف روی یک حرکت خطا به دست آمد.

او در ادامه گفت: من یک سوال دارم. مگر وزیر ورزش، وزیر کل وزرش ایران نیست؟ ما هزینه نکردیم که این آقایان هرکاری دوست دارند انجام دهند. هر بلایی دلشان می‌خواهد سرما می‌آورند. دارند مسابقات و نتایج را مهندسی می‌کنند. کمیته اخلاق باید به این موضوعات ورود کند.


بیشتر بخوانید: سپیدرود ۳ - تراکتورسازی یک/ لیکنز با اشتباهات فروزان سه امتیاز از دست داد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار