سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به همه اعضای تیمم افتخار می‌کنم و باید به احترام تیم استقلال بایستم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل سپاهان گفت: به تیم خودم و همه اعضای استقلال افتخار می‌کنم. باید به احترام تیم بایستم، مردم بدانند ما به راحتی تسلیم نمی‌شویم. به بازیکنان، اعضای تیم و کادر پزشکی و همه آن‌هایی که در تیم زحمت می‌کشند و حتی پس از بازی در قطر بسیار کار کردند تبریک می‌گویم. برد خوبی را ب بدست آوردیم و مستحق این پیروزی بودیم.

شفر: باید به احترام استقلال بایستم/ نمی‌خواهم فصل تمام شد همه بازیکنان بروند

او تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که داشتیم، شرایط سختی در ورزشگاه رقم خورد. مقابل تیم بسیار قوی سپاهان توانستیم پیروز شویم. چند روز پیش از قطر آمدیم و در این رفت و آمد‌ها توانستیم برنده باشیم و اکنون باید به احترام تیمم بایستم و با شما خبرنگاران صحبت کنم.

او خاطر نشان کرد: هرگز تسلیم نمی‌شویم. همان طور که دیدید رحمتی مصدوم بود، اما امروز در کنار تیم حضور داشت و پس از دربی رفتار‌های بدی با او شد، اما مهدی امروز کنار تیمش بود و این همان چیزی است که برای برد به آن نیاز داشتیم.

شفر بیان کرد: خیلی وقت‌ها می‌شنوم که می‌گویند مربی باید با بازیکنانش سفت و سخت برخورد کند، اما یک بازیکن به حمایت مربی اش نیاز دارد. افرادی که در خارج کار نکردند شاید این مسائل را ندادند، اما کار تیمی برای پیروزی لازم است. در دقیقه ۹۷ توانستیم بازی را ببریم. همه برای یک نفر و یک نفر برای همه در این پیروزی نقش داشتند و برای کسب این برد جنگیدند.

سرمربی استقلال افزود: می‌خواهم خطاب به مدیرعامل باشگاه بگویم. همه مسائلی که مد نظر هست و صحبت‌هایی که برای آینده داریم در اختیار او است و می‌داند که با کدام بازیکنان باید قرارداد تمدید شود. نمی‌خواهم فصل تمام شود و تعدادی از بازیکنان بروند. تیم برای آینده است و امیدوارم باشگاه با بازیکنان جوان نیز صحبت کند. همه مسائلی که مد نظر من است را باشگاه می‌داند. سال گذشته بازیکنان زیادی از ما جدا شدند و از مدیرعامل باشگاه درخواست می‌کنم تا با بازیکنان مد نظر کادرفنی برای قرارداد جدید صحبت کنند.

شفر گفت: امروز استقلال ۲۰ درصد هوادار در ورزشگاه داشت، اما من در پایان غافلگیر شدم و فکر می‌کردم که استقلال ۷۰ درصد هوادار دارد.

شفر درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: همه تیم‌ها برابر استقلال با صددرصد وجود خود تلاش می‌کنند و ما بازی راحتی نداریم و همه حریفان ما در پخش زنده انرژی بیشتری دارند. ۲ بازی را در خانه به سختی بردیم و هر ۴ روز یک بار باید بازی کنیم. به همه نفرات احتیاج داریم. حیدری ۲ مسابقه خیلی خوب بازی کرد و همه باید آماده باشند. در مورد قهرمانی باید بگویم فقط به بازی بعدی فکر می‌کنم.

سرمربی استقلال در واکنش به اعتراض خبرنگاران اصفهانی برای حضور نداشتن در نشست خبری پیش از بازی گفت: از اینکه شما منتظر شدید، عذر خواهی می‌کنم. ما قصد داشتیم در نشست شرکت کنیم، اما با اتوبوس آمدیم و این اتفاق رخ نداد.

شفر گفت: در این دیدار ما سعی کردیم فوتبال خوبی انجام دهیم و یک ضرب و ۲ ضرب بازی کنیم. در بازی‌های قبلی و برابر ذوب آهن دیدیم که سپاهان از نظر بدنی افت می‌کند و ما می‌توانیم به گل برسیم و این ذهنیت را داشتیم. تبریزی و منشا به ترکیب اضافه شدند و هر ۲ موقعیت‌های زیادی داشتند. نکته مهم برای ما این بود که شانس ایجاد کنیم و البته شانس هم آوردیم. این موضوع ایده‌ی ما برای این مسابقه بود.

شفر درباره اینکه وقفه ایجاد شده در بازی به سود استقلال بود یا خیر بیان کرد: این تاخیر اصلا برای مسابقه خوب نبود. این اتفاقات برای وجهه سپاهان نیز خوب نبود. همینطور برای دربی ما در تهران نیز خوب نبود. اینکه هواداران و داور نباید عصبانی باشند بسیار مهم است. اینکه یک دیدار سخت داشته باشیم طبیعی است، اما همه باید آرام ورزشگاه را ترک کنند. پرتاب ترقه به زمین خوب نیست و شاید اگر یک ترقه دیگر پرتاب می‌کردند، همه به خانه می‌رفتند و بازی تعطیل می‌شد. این دیدار برای همه سخت بود. این صحنه‌ها از تلویزیون پخش می‌شود و شاید خارج از ایران ببینند. من این را در تهران به رسانه‌ها گفتم که باید کمک کنند تا این اتفاقات رخ ندهد. داور و تیم داوری خونسرد بودند و خوب کار کردند.

سرمربی استقلال درباره اعتراض هایش به داور بازی گفت: من صحبتی درباره داور نکردم. راجع به عملکرد بازیکنان خودمان صحبت می‌کردم.

شفر در واکنش به رفتار بد هواداران استقلال نسبت به فرشید اسماعیلی، عنوان کرد: پیغامی را در گوشی خودم درباره ۲ بازیکن دیدم که آن‌ها در تمرین دعوا کردند. مربی به من گفت ما بازیکنان را برای بازی بعدی لازم داریم و اگر لواندوفسکی را از تیم بیرون بگذارم، تیم دچار مشکل می‌شود و او باید جریمه مالی شود. مربی بسیار مشهوری در آلمان که سرمربی بایرن بود با من صحبت کرد و به من گفت اگر هر بازیکنی که اشتباه می‌کند را بیرون بگذارم، باید خودم به میدان بروم. یک مشکلی در تیم ما پیش آمد و تیم هیجانی شد و من بازیکنان را جریمه کردم. باید با مدیرعامل باشگاه صحبت کنم و اگر همه را بیرون بگذارم، بازیکن کافی ندارم. بایرن مونیخ یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا است و آن‌ها نیز جریمه مالی کردند و جریمه مالی بهتر است و در پایان فصل درباره دیگر مسائل صحبت می‌کنیم. لواندوفسکی را می‌شناسید و می‌دانید که او در تمرین دعوا کرد، اما سرمربی تیم هر دو نفر را ۱۰۰ هزار دلار جریمه کرد. این بازیکن از فردا دوباره برای تیم جنگید.


بیشتر بخوانید: سپاهان صفر - استقلال یک/ آبی‌ها دوباره مدعی شدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار