تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در چارچوب رقابت های هفته ی بیست و پنجم لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر مقلوب تیم پدیده شد.

خیز رو به جلوی مسجد سلیمان به سمت قعر جدولبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در چارچوب رقابت‌های هفته‌ی بیست و پنجم لیگ برتر کشورمان به مصاف تیم فوتبال پدیده مشهد رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا شرایطش برای ماندن در لیگ برتر سخت‌تر شود.

این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه امام رضای شهر مشهد آغاز شد. مسعود ریگی در دقیقه ۱۹ اولین گل پدیده را به ثمر رساند. امین قاسمی نژاد در دقیقه ۲۵ گل دوم تیم مشهدی را وارد دروازه نفت کرد و در دقیقه ۶۰ گل دوم خودش و سوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

نفت مسجد سلیمان با ۱۹ امتیاز در رده‌ی چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارد و با توجه به پیروزی تیم سپیدرود رشت مقابل تراکتورسازی اختلافش با منطقه سقوط فقط به یک امتیاز کاهش پیدا کرده است و در صورتی که در ادامه فصل نتواند امتیاز‌های لازم را جمع آوری کند بعید نیست یکی از تیم‌های سقوط کننده لیگ هجدهم نام بگیرند.

مسجد سلیمانی‌ها که با آمدن علیرضا مرزبان موفق به جمع آوری امتیازات خوبی در انتهای نیم فصل اول شدند و خودشان را از انتهای جدول جدا کردند، در نیم فصل دوم هیچ پیروزی نتوانستند به دست آورند و به همین علت شرایطشان در ادامه‌ی فصل بسیار خطرناک شده است. آن‌ها در پنج دیدار باقی مانده خود باید به مصاف تیم‌های استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان، پیکان تهران، سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان بروند. مسجد سلیمانی‌ها در این فصل ۳ برد به دست آورده اند که مقابل تیم‌های استقلال خوزستان، سپیدرود رشت و پیکان بوده است، تیم‌هایی که در ادامه فصل باید بازی‌ها برگشتشان را مقابل آن‌ها برگزار کند. با توجه به این موضوع هواداران این تیم جنوبی می‌توانند به نتیجه گیری تیمشان در ادامه امیدوار باشند.


بیشتر بخوانید: پدیده‌شهرخودرو ۳ - نفت‌مسجدسلیمان صفر/ شاگردان یحیی به کورس قهرمانی بازگشتند


انتهای پیام/

عملکرد نفت مسجد سلیمان در لیگ هجدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار