معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: افزودن نام سپاه پاسداران در فهرست تروریست ها، همبستگی، اتحاد و انسجام در کشور را تقویت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور، روز جمعه در حاشیه راهپیمایی ضد آمریکایی مردم اهواز و در حمایت از سپاه پاسداران، نقش سپاه در مبارزه با تروریسم بی بدیل دانست و گفت: اگر رشادت‌های سپاهیان در منطقه نبود، امروز امنیت منطقه و به ویژه آمریکا و اروپایی‌ها به خطر می‌افتاد.

وی اقدام آمریکایی‌ها و به ویژه ترامپ را یک کار نسنجیده دانست و افزود: این کار نشان دهنده این است که آمریکار هیچ شناختی از مردم ایران ندارند.

امیری اذعان داشت: افزودن نام سپاه پاسداران در فهرست تروریست ها، همبستگی، اتحاد و انسجام را در این کشور اسلامی تقویت کرده و ملت شریف ایران حماسه دیگری را در حمایت از نیرو‌های مسلح رقم زد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در ادامه افزود: اکنون تمامی گروه‌ها و احزاب با هر ذائقه سیاسی و هر قوم و قبیله‌ای از هر مذهب، همگی درکنار یکدیگر، حمایت خود را از سپاه اعلام و انزجار خود را از دشمن نشان دادند.

وی اظهار داشت: تقویت اتحاد ملت ایران، ناتوانی دولتمردان آمریکا را بار دیگر نمایان کرد.

حسینعلی امیری تصریح کرد: آمریکا بخشی از نیروی نظامی ایران اسلامی را خلاف مقررات بین المللی تروریست خطاب کرده که این خلاف موازین بین المللی است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری اظهار کرد: اکنون آمریکا را رژیم صهیونیستی اداره می‌کند، چرا که نتانیاهو در توئیت خود به صراحت اعلام کرد که قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی به پیشنهاد آن‌ها بوده است.

انتهای پیام/گ

برگزاری راهپیمایی ضد جنایت های آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.