امام جمعه زنجان گفت:نیرو‌های مردمی سپاه کشورمان همواره در خط مقدم دفاع از مردم قرار دارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمده از مردم استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز شهر زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره پاسداران در ۸ سال دفاع مقدس گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از مردم و کیان ایران اسلامی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمده از مردم است افزود: نیرو‌های مردمی سپاه کشورمان همواره در خط مقدم دفاع از مردم قرار دارد.

امام جمعه زنجان با یاد آوری رشادت‌های رزمندگان وسپاهیان در ۸ سال دفاع مقدس گفت: نیرو‌های جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوادث طبیعی هم زودتر از دیگر نیرو‌های امدادی در صحنه حاضر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با محکوم کردن اقدام ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امریکایی‌ها در حال حاضر شکست خورده‌تر از هر زمانی هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اعلام اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در عراق و سوریه در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریسم بین المللی قرار داشت افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طومار داعش و تروریسم را در هم پیچید.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲۹ فروردین گرامیداشت ارتش قهرمان وغیور مردان ارتشی گفت: نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار تاثیر گذار بود و با لبیک به پیام حضرت امام خمینی (ره) و پیوستن به انقلابیون باعث پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شدند.

وی رژه نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن ۵۷، نقش بر آب کردن کودتای آمریکایی در کشور و حضور ۸ سال دفاع مقدس را از را اقدامات تاثیر گذار ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
 
انتهای پیام/ن
 
 

 

خطبه‌های امروز نماز شهر زنجان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.