مدیربنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد از تعیین خط مشی راهبردی حوزه واردات و صادرات کالا در بازار ۳۰۰ میلیون نفری کشور‌های حوزه دریای خزر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سیاوش رضوانی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: به دلیل قرار گرفتن کارخانه‌های متعدد تولید کالا در این بندر افزایش اشتغال و رشد اقتصادی سالانه به همراه دارد.


وی افزود: پارسال به لحاظ تعداد شناور‌های ورودی و میزان تخلیه و بارگیری کالا در این بندر رکورد‌های بی سابقه‌ای ثبت شده است.

رضوانی به تعیین خط مشی راهبردی در حوزه واردات و صادرات کالا در این بندر اشاره کرد و گفت: با اجرای این برنامه می‌توانیم از بازار مصرف ۳۰۰ میلیون نفری کشور‌های حوزه دریای خزر و CIS به نحوه بهینه استفاده کنیم.

حبیب اله طالبی معاون دریایی بنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد نیز گفت: ۶ هزار و ۷۵۶ نفر گردشگر دریایی ۲۲ روز گذشته از طرح گردشگری دریایی بندرامیرآباد بازدید کردند.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اشاره به اینکه استفاده از قایق‌های تفریحی در گردشگری دریایی از جذابیت ویژه‌ای برای مسافران برخوردار است، افزود: هزار و ۱۳۵ نوبت، توسط قایق‌های مستقر در پلاژ‌های ساحلی، به گردشگران دریایی سرویس داده شده است.

 

انتهای پیام/آ

 

توسعه صادرات و واردات کالا از بندر امیرآباد

 

برچسب ها: صادرات ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار