فرمانده ارشد آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: ارتش از ابتدای انقلاب تاکنون، به آرمان‌های انقلاب وفادار بوده و در راه افزایش توان نظامی تأکید بر خوداتکایی قدم برداشته و تحریم‌ها، عزم ارتش را در این مسیر بیشتر کرده است.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر محسن آذر افروز فرمانده ارشد آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: هر حکومتی برای حفظ استقلال، دفع دشمنان و حراست از خاک خود نیازمند نیروی مسلح قوی است و ایران اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: فرمانده ارشد آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارتش ایران اسلامی آماده مقابله با هر تهدید خارجی است و ارتش ایران مایه آرامش منطقه است.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی، ارتشی، اسلامی و مؤمن و وفادار به انقلاب اسلامی است.

آذر افروز یادآور شد: از ابتدای انقلاب تاکنون، ارتشیان همیشه درصحنه بوده‌اند و به بیعت خود با امام خمینی وفادار هستند و در مقابل همه تهدیدات ایستاده‌اند.

وی هم‌چنین تصریح کرد: ارتش الهی و تابع، ولی فقیه، ارتشی که طاغوت تلاش داشت آن را از مردم جدا کند، با دم مسیحایی امام خمینی احیا شد و وظیفه اصلی خود را بازیافت.

فرمانده ارشد آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری متذکر شد: کارنامه ارتش در دفاع از ایران اسلامی روشن است و از همان ابتدای انقلاب، مقابله ارتش با منافقین، جدایی‌طلب‌ها و مزدوران خارجی با جدیت تمام آغاز شد.
آذر افروز تأکید کرد: امام خمینی در ۲۸ فروردین ۵۸ با اعلام پیامی تاریخی، سنگ بنای ارتش جمهوری اسلامی را گذاشتند.

وی اعلام داشت: ارتش از آن زمان تاکنون، به آرمان‌های انقلاب وفادار بوده و در راه افزایش توان نظامی تأکید بر خوداتکایی قدم برداشته و تحریم‌ها، عزم ارتش را در این مسیر بیشتر کرده است.
فرمانده ارشد آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: وحدت، تعامل و هماهنگی کامل ارتش با برادران سپاه باعث برآشفتگی دشمنان این نظام و کشور شده و نتیجه آن، پیشرفت‌های قابل‌توجه دفاعی کشور بوده است.

آذر افروز در پایان متذکر شد: اقدام ماجراجویانه ترامپ نشانه ضعف آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و اقدام در راه افزایش تنش در منطقه بوده و ارتش جمهوری اسلامی ایران با محکومیت شدید این اقدام اعلام می‌دارد که همچون قبل، آماده است تا آخرین خون خود، دست در دست برادران سپاهی خود باقی بماند.

انتهای پیام/م

 

همراهی ارتش و سپاه، دشمنان را آشفته کرده است

 

برچسب ها: نماز جمعه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.