معاون نیروی انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت:شهید صیاد شیرازی از رویش‌های فرهنگ انقلابی قبل از انقلاب بود.

شهید صیاد شیرازی از رویش‌های فرهنگ انقلابی قبل از انقلاب بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،معاون نیروی انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح در بیستمین یادواره شهید صیاد شیرازی و شهدای منطقه سعدی رودکی و پرواز ارومیه  با اشاره به این که شهدا با دادن جان و سرمایه اصلی خود با خداوند معامله کرده و حیات جادوانه یافتند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در صدد از بین بردن یاد و خاطره شهدا هستند چرا که فرهنگ شهید و شهادت تضمین کننده بقای انقلاب اسلامیست.
 
سردار زاده کمند با اشاره به این که شهدا خصوصا شهید صیاد شیرازی الگوی ولایت مداری و اخلاص هستند افزود: خواندن وصیت نامه شهدا می‌تواند در شناخت شخصیت و روحیات والای معنوی آن‌ها و انتقال به نسل جوان بسیار مهم و موثر است.
 
وی شجاعت، درایت و مدیریت جهادی را از جمله شاخصه‌های بارز شهید صیاد شیرازی دانست و گفت: شهید صیاد شیرازی از رویش‌های فرهنگ انقلابی قبل از انقلاب بود و اطاعت از، ولی فقیه را تعبدانه و عاشقانه با جان و دل می‌پذیرفت.
 
معاون نیروی انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دشمنان با تروریست خواندن پاسداران سعی در از بین بردن فرهنگ پاسداری در منطقه دارند چرا که می‌دانند فرهنگ پاسداری موجب موفقیت‌ها و پیروزی‌های مختلف در منطقه شده است.
 
سرهنگ علی نژاد فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ارومیه نیز در این مراسم گفت: شهید صیاد شیرازی الگو و اسوه بصیرت، ولایت مداری و نبوغ نظامی بود که اخلاص در عمل این شهید بزرگوار از دیگر خصائص مهم ایشان بود.
 
انتهای پیام/م

 

برگزاری بیستمین یادواره شهید صیاد شیرازی و شهدای منطقه سعدی رودکی و پرواز ارومیه

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.