رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوکان گفت: در سال گذشته، بیش از ۱۳هزار ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دراین شهرستان انجام شد.

جعفر رحمانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوکان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: در سال گذشته، ۱۳هزار و ۸۰۰ نفر ساعت آموزش توسط این مرکز در جوار دانشگاه‌های این شهرستان انجام شد و این در حالی است که این مرکز برای سال ۹۷ متعهد به انجام ۱۱هزار و ۸۰۰ نفر ساعت در جوار دانشگاه‌ها بود و میزان تحقق تعهد این مرکز در این بخش ۱۱٦ درصد بوده است.

رحمانی ادامه داد: همچنین در سال گذشته، بیش از ۴۳هزار نفر ساعت آموزش توسط این مرکز در روستا‌های این شهرستان انجام شد و این نیز در حالی بود که این مرکز برای سال ۹۷ تنها متعهد به انجام ۲۰هزار نفر ساعت در روستا‌ها بود و در این مورد ۲۱۶ درصد تحقق تعهد صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: هرس کاری، تعمیر تراکتور و تلیر، پرورش کلزا، مانتو دوزی، طراحی لباس با کامپیوتر، الگو سازی لباس و تک دوزی از جمله حرفه‌های آموزش داده شده به روستائیان است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوکان در پایان یادآور شد: این مرکز در سال گذشته متعهد به انجام ۳۰۰هزار نفر ساعت آموزش بود، اما با ۱۸۵ درصد تحقق تعهد، بیش از ۷۰ تا ۸۰ هزار نفر ساعت را مازاد بر تعهد انجام داده و موفق به کسب رتبه اول عملکرد آموزشی در میان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی شد.
 
انتهای پیام/م
 

ارائه  آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به دانشجویان بوکانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.