استاندار ایلام گفت: حضور مسئولان ارشد کشوری و لشکری در مناطق سیل زده استان قابل تقدیر است.

حضور مسئولان ارشد کشوری در مناطق سیل زده ایلام قابل تقدیر استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام صبح امروز جمعه در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت با امام جمعه ایلام از سفر وزیر به استان تقدیر کرد و گفت: سفر وزیر صنعت معدن و تجارت به استان ایلام هم برای بازدید از مناطق سیل زده استان و هم برای بررسی اوضاع صنعت استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در یک هفته گذشته شاهد حضور پررنگ مسئولان ارشد کشوری و لشکری در استان ازجمله ۵ وزیر به همراه معاونین، رئیس بنیاد مستضعفان، فرماندهان هوا فضا و قرارگاه خاتم و مسئولان سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف بودیم و در روز‌های آینده نیز این روند ادامه دارد.

سیلیمانی دشتکی افزود: دیدار از مرز مهران، شرکت در نشست اقتصاد مقاومتی، بازدید از مناطق سیل زده منطقه عرب رودبار و بازدید از شهرک صنعتی شباب از برنامه‌های وزیر در سفر به استان ایلام است.

وی در ادامه اشاره‌ای نیز به سفر اخیر رئیس‌جمهور به کشور عراق داشت و گفت: در سفر رئیس جمهور محترم مشکلات بازارچه‌های چیلات و چنگوله مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد که ظرف ۶ این مشکلات حل و فصل شوند.

 

انتهای پیام/با

صحبت های استاندار ایلام در دیداربا وزیر صنعت، معدن و تجارت

برچسب ها: صنعت ، سیل ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.