نماینده مردم اهواز، حمیدیه و باوی در مجلس گفت: مناطق عین دو، گلدشت و ملاشیه اهواز در معرض خطر هستند و نیاز شدید به بیل، لودر، گونی برای استحکام‌سازی سیل‌بند‌ها هستند.

برخی مناطق اهواز نیاز شدید به امکانات برای استحکام سیل‌بند‌ها دارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،جواد کاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز، حمیدیه و باوی در مجلس  گفت: شکستگی ایجاد شده در کانال چمران با تلاش تمام نیرو‌ها برطرف شد، اما همچنان مناطق عین دو، گلدشت و ملاشیه اهواز در معرض خطر هستند و نیاز شدید به بیل، لودر، گونی و پلاستیک برای استحکام‌سازی سیل‌بند‌ها هستند.

وی افزود: انتظار داریم مسؤولان ورود کنند و به داد مردم برسند و امکانات موردنیاز برای ترمیم سیل‌بند‌ها را در اختیار مردم قرار دهند.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه و باوی در مجلس در خصوص شایعات منتشرشده در فضای مجازی، عنوان کرد: همچنان خطر برای برخی مناطق اهواز وجود دارد، اما شایعات مطرح‌شده در فضای مجازی در خصوص ورود قطعی آب به شهر اهواز در روز آینده واقعیت ندارد.

وی گفت: حجم آب چشم‌گیری در پشت سیل‌بند‌های مناطق سیاحی و عین دو وجود دارد که در صورت افزایش آب، این مناطق در معرض خطر جدی قرار می‌گیرند.

کاظم نسب با اشاره به امدادرسانی به مناطق اهواز، اظهار کرد: امروز امداد‌های مردمی برای این مناطق خوب بود، اما بهتر است هلال‌احمر ورود کند و آب شرب و اقلام مصرفی را در اختیار مردم منطقه قرار دهد.

وی افزود: تمام تصفیه‌خانه‌های شهر اهواز فعال هستند و تاکنون هیچ مشکلی برای آب شرب اهواز رخ نداده است.

کاظم نسب گفت: یک پل ارتباطی با همکاری مردم در بالاتر از روستای الباجی لوله‌گذاری شد که می‌تواند محل تردد مردم با وسایل سبک بر روی کانال کوثر را فراهم کند و از طریق این پل امدادرسانی به روستا‌های زیر آب رفته در آن مناطق تسهیل می‌شود.

 انتهای پیام / ا

شکستگی ایجاد شده در کانال چمران با تلاش تمام نیرو‌ها برطرف شد

برچسب ها: اخبار مجلس ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.