قابلیت حالت تاریک به نرم افزار OneNote مایکروسافت اضافه می‌شود

برنامه OneNote مایکروسافت که زیر مجموعه آفیس محسوب می‌شود، قرار است مجهز به قابلیت حالت تاریک برای استفاده در شب شود.

پشتیبانی OneNote مایکروسافت از حالت تاریکبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت در جدیدترین برنامه خود در نظر دارد که برنامه OneNote، یکی از زیرمجموعه‌های آفیس در ویندوز 10 را در به روز رسانی جدید آن با گزینه حالت تاریک برای استفاده در شب ارائه کند. این شرکت طراح برنامه‌های رایانه‌ای در حال اضافه کردن حالت تاریک به خیلی از برنامه‌های محبوب خود از جمله Outlook برای iOS و نسخه وب است. وبلاگ ایتالیایی Aggiornamenti Lumia موفق شده است که اولین نگاه را به حالت شب برنامه OneNote بیندازد و قائم مقام OneNote، لارا باتلر تأیید کرده است که یک حالت تاریک و یک سیستم ناوبری پیشرفته برای OneNote در نظر گرفته شده است.

حالت تاریک در نظر گرفته شده برای OneNote هنوز در مراحل ابتدایی طراحی خود به سر می‌برد اما به نظر می‌رسد که اگر کاربران این حالت را روی ویندوز 10 فعال کنند، این برنامه آن‌ها را بخ نسخه‌های موبایلی برای iOS و اندروید منتقل خواهد کرد. همچنین، به نظر می‌رسد مایکروسافت قرار است برگه اصلی نرم‌افزار OneNote را برای اضافه کردن یادداشت‌ها به رنگ سفید نگه دارد و احتمالا دلیل آن مطمئن بودن از این است که نوشته‌های موجود در صفحه اصلی، قابل خواندن باشد.

در حالی که مایکروسافت حالت جدید تاریک OneNote را تأیید کرده است، هنوز مشخص نشده است که ما چه زمانی قرار است این برنامه کارآمد را روی رایانه‌های استفاده کننده از ویندوز 10 ببینیم. باتلر درباره این مد گفته است که این حالت هنوز در مرحله‌ای قرار دارد که به طور کامل در دسترس کارمندان تست‌کننده مایکروسافت هم قرار نگرفته است. از این صحبت می‌توان نتیجه گرفت که زمان زیادی طول خواهد کشید تا حالت تاریک OneNote برای کاربران به صورت رسمی عرضه شود.

مایکروسافت OneNote نرم‌افزار یادداشت برداری مجموعه مایکروسافت آفیس است که اولین بار به همراه مایکروسافت آفیس ۲۰۰۳ ارائه شد. برنامه OneNote مکانی است برای جمع‌آوری، تنظیم، جستجو و به اشتراک گذاشتن اطلاعات مورد نیاز فرد. انواع مختلف یادداشت‌ها در دفترچه‌ها، فصل‌ها و صفحات وان‌نوت قابل ذخیره است. این نرم‌افزار می‌تواند به عنوان دفترچه یادداشت شخصی فرد برای جلوگیری از فراموشی عمل کند.


بیشتر بخوانید: مایکروسافت بروزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ را در ماه می‌ منتشر می‌کند


انتهای پیام/

مایکروسافت OneNote به حالت تاریک مجهز خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار