بار‌ها در فضای مجازی شاهد انتشار خبر‌هایی بوده‌ایم که تلنگری به مسئولان ذی‌ربط در حوزه مدیریت زده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بار‌ها در فضای مجازی شاهد انتشار تصاویر و خبر‌هایی بوده‌ایم که این تصاویر و خبر‌ها در کنار تلخی اتفاق، تلنگری نیز به مسئولان ذی‌ربط در حوزه مدیریت زده است.

این تلنگر بیشتر موجب شده که گاهی مسئول در نقش وکیل مدافع زیر مجموعه خود عمل کرده و گاهی نیز پشتیبان حقوق شهروندان بوده است.

اما تکرار برخی از اتفاقات برای شهروندان این باور را به وجود آورده که بیشتر اقدامات صورت گرفته و واکنش مسئولان در پاسخ به انتشار برخی از این تصاویر و خبرها، حرکتی در راستای توجیه اتفاق رخ داده و آرام کردن جو جامعه و رسانه بوده است.

یکی از این مراکز و نهاد‌هایی که همواره رفتار و عملکرد آن‌ها زیر ذره بین شهروندان قرار دارد، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است.

برخورد عجیب پذیرش بیمارستان میلاد با بیماری که کنترل ادرار ندارد/


بیشتر بخوانید؛ آوارگی همراهان بیمار در بیمارستان میلاد


بار‌ها شاهد انتشار خبر‌ها و تصاویری از نحوه برخورد و عملکرد مسئولان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با بیماران و مراجعان در فضای مجازی بوده ایم که همواره نوع برخورد و رفتار از طرف مدیران و مسئولان این دسته از مراکز توجیه شده است. این بار نوبت به بیمارستان میلاد تهران رسید که شیوه برخورد مسئولان آن با بیمار سیبل اخبار داغ رسانه‌ای شود.

مردی سالخورده به علت بیماری به بیمارستان میلاد تهران مراجعه می‌کند و با صف طولانی انتظار جهت پذیرش رو به رو می‌شود.

همراه بیمار در توضیح ادامه داد: هنگامی که با صف طولانی پذیرش مواجه شدیم به مسئول پذیرش بیمارستان اعلام کردم که پدر بزرگم به علت بیماری تکرر و بی اختیاری ادرار، قادر به ایستادن در صف پذیرش نیست.

وی ادامه داد: با اعلام این موضوع از طرف پذیرش بیمارستان، درخواست کردم پذیرش پدر بزرگم خارج از نوبت انجام شود که مسئول پذیرش اعلام کرد، "قادر به انجام چنین درخواستی نیست و ثبت پذیرش باید به نوبت انجام شود."

همراه بیمار ادامه داد: با رد درخواست با پذیرش خارج از نوبت پدر بزرگم به صف انتظار جهت پذیرش برگشتم که در آنجا متوجه شدم پدربزرگم به علت بی اختیاری ادرار شلوار خود را خیس کرده است.

برخورد عجیب پذیرش بیمارستان میلاد با بیماری که کنترل ادرار ندارد/

وی ادامه داد: با مشاهده وضعیت پدربزرگم دوباره به باجه پذیرش مراجعه کردم و اتفاق پیش آمده را برای آن‌ها بازگو کردم که آن‌ها در جواب گفتند که "چاره‌ای نیست و باید منتظر بمانند تا پذیرش شوند"، این درحالی بود که آن‌ها حتی قبول نکردن که پدربزرگم لباس خود را تعویض کند.

همراه بیمار ادامه داد: این دومین بار است که جهت پذیرش مراجعه کردم.

وی در توضیح بیشتر گفت: دیروز به صورت تنها جهت پذیرش مراجعه کردم و پدربزرگم را به علت بیماری همراه خود نیاوردم، که مسئول پذیرش به من اعلام کرد که "پذیرش ساعت دوازده انجام می‌شود." با رسیدن ساعت ۱۲ به بنده اعلام کردند که "ساعت نماز و ناهار است، بروید فردا بیایید." امروز برای دومین بار به همراه پدربرزگم مراجعه کردم که حتی پزشکان با دیدن وضیعت و شلوار خیس او در پاسخ به ما گفتند "بعد از پذیرش مراجعه کنید. "

امروزه در حالی شاهد این دست از اتفاقات در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور هستیم که الزام توجه به وضعیت بیمار جزء بخش جدایی ناپذیر از ادای سوگند پزشکی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تامین اجتماعی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نسرین نوبهار
۰۱:۰۷ ۱۲ تير ۱۴۰۱
در تعجبم که بیمارم همراه داره ولی بخش از یک بالش ویک رو انداز در حد ملافه دریغ میکنن مگه برای همراه در اطاق خصوصی میشه وسایل اولیه نباشه فکر نمیکنید همراه بیمار اذیت میشه؟حداقل قبلش اطلاع بدهید که همراه وسایل مورد نیاز رو با خودش بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ن.ط
۰۴:۴۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
سامانه شکایات از بیمارستان ها شماره اش اشتباه است،رسیدگی به بیمارستان های دولتی از جمله میلاد و فیروزگر افتضاح بوده جهت شکایت به مدیریت مراجعه میکنیم نه تنها کمک نمیکنند با دروغ و پرخاش و فحاشی مواجه میشویم البته متاسفانه چون رسیدگی از سازمان درمان اتفاق نمی افتد ،کارمندانی اینچنینی در بخش مدیریت بیمارستان حضور دارند که صلاحیت و نه سواد کافی ونه شعور و شخصیت دارند،به امید روزی که مسئولین همیشه خواب در جایگاه بیماران مراجعه کننده به بیمارستانها باشند که با بی کفایتی و پرخاش و توهین مواجه شوند شاید که از خواب بیدار شده و رسیدگی کنند هرچند که خودشان برای درمان امراضشان از بخش خصوصی استفاده میکنند
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۲:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
دربیمارستان میلاد دوباربستری بودم برخورد پرستارها بسیار زشت وزننده بود بددهن بودند وبه بیمارها اصلا رسیدگی نمیکنند بالحن بدی باآدم حرف میزنند وکمک نمیکنند تازه ازبیمارمیخواهند خودش تختش رامرتب کند وازتخت ریکاوری به تخت بخش برود کوچکترین کمکی نمیکنند واگرنتوانست سرش داد میزنند ،حقوق میگیرند ولی کار نمیکنند .
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۲:۰۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
من دوباردربیمارستان میلاد بستری شدم پرستارها اصلا به بیماررسیدگی نمیکنند بخصوص شیفت شب
Iran (Islamic Republic of)
مهری عبدالهی
۲۱:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دوماه هست مادرم از دست دادم در بیمارستان میلاد که جنازه مادرم اشتباه به جای جنازه دیگری بردن دفن کردن خدا از شون نکزره دوماه من عذاب میگشیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۰۰ ۰۲ دی ۱۳۹۸
من دو کامنت در مورد سوختن دستگاه فلوروسکپی بیمارستان میلاد نوشتم که از راه دور به بیمارستان میلاد امدم واسه تزریق دسسکوژل نوشتم دکتر گفت دستگاه فلوروسکوپ سوخته تا دو ماه دیگه چرا این بیمارستان فقط ی دستگاه داره اما این کامنت را نزاشید ممنون اگه به حرف من توجه نمیشه در ضمن دکتر حسینی در مناظره گفت ما از کشورهای جنگ زده مانند افغانستان وحتی سوریه کمتر متخصص داریم دلیل هم مافیای کنکور وجلوگیری از افزایش پزشک بخصوص جراح میباشد اگر ورودی ها زیاد شه وجلوی سهیه ها گرفته شه تمام مشکل بیماران رفع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
دوستان وقتی 30 هزار در کشور کمبود متخصص داریم باید این گونه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
متاسفم از این اوضاع نابسامانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
فقط بایدتاسف خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
متاسفم بنده خدا پيرمرده چه حالي داشته اون لحظه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
روزی نیست که در خصوص این به اصطلاح پزشک ها و بی مسولیت آن ها
آنهم با وجود قیمت ها و هزینه های بسیاری که در یافت میکنند و حقوق بسیار بالایی که دریافت میکنن
تا کی این بیعدالتی همراه با حس بیمسولیتی و نگاه از بالا به پایین این قشر باید توسط مردم زجر کشیده تحمل شود
و ظاهرا هیچ مرجع رسیدگی هم وجود ندارد چرا ؟
متاسفانه از این قبیل موارد بسیار و مکرر تکرار شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
امیدواریم که اختلاف قیمت بین بیمارستان دولتی و خصوصی کم بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۱۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
بهتر بود ار خانم دکتر لبافی بپرسید بیماری که به پذیرش مراجعه میکند و ادعای اورژانسی بودن مینماید اصلا به مسئول پذیرش مربوط نبوده و هیچ مسئول پذیرشی این ریسک را قبول نمیکند و بگوید برو در صف بمان بلکه بیمار به تریاژ مراجعه میکند و اورزانسی بودن یا نبودن یک بیمار را کارشناس تریاژ در یک فرمی مشخص مینماید و آن فرم نیز بعنوان سند در آن قسمت بایگانی میشود که اتفاقا تکرر ادرار جزو موارداورژانسی نبوده و برای صحت حرفهای بنده میتوانید از دانشگاه علوم پزشکی اندیکاسیون هایی را که بیماران بایستی دارای آن باشند تا اورژانسی محسوب شوند را جویا شوید . مردم ما متاسفانه دنبال هربهانه ای هستند تا در بیمارستانها خود را به بی حالی و و یا با طرح موارد این چنینی حق دیگر مردم را ضایع کرده و بی نوبت مراجعه نمایند و این آقایان ویا خانمهایی که از بیمارستانها برای این مورد خاص بدگویی میکنند اگر خودشان در صف قبل از این پدر بزرگ محترم میبودند حق را به بیمارستان میدادند.
خوب است همگی به قوانین احترام بگذاریم و خوب است اگر کارشناس یک مسئله ای نیستیم فقط سوال کنیم نه قضاوت .همه کسانیکه اظهار نظر نموده و بیمارستان را محکوم کرده اند بایستی در آن دنیا پاسخگوی همه اذهان عمومی باشند که تشویش میشوند.
باز هم تکرار میکنم بنده یک کارشناس هستم در مواردیکه پذیرش شلوغ باشد تکرر ادرار به هیچ وجه اندیکاسیون اورژانس نداشته و بایستی در نوبت بماند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۴۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
بر پدر و مادر درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
داد از دست بیمارستانها و پزشکان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
خدایی نوبت دهی چه ربطی به پزشک داره؟دومااقایونی که توصف بودن حاضرمیشدن نوبتشونوبدن؟بی انصافی و حسادت هم حدی داره
-
علیرضا
۰۸:۵۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
وقتی دستمزد ماهیانه یک کارگری که روزانه 8 ساعت کار طاقت فرسا انجام میدهد برابر است با دستمزد نیمساعت یک پزشک. متاسفانه طبیعی است که دیگر انسانیت فراموش شود. آخر کجای اسلام و قانون نوشته شده است که یک گارگر با روزی 8 ساعت کار طاقت فرسا ماهی 1میلیون و هشتصد هزاز تومان گیرد ولی یک پزشک در عرض یکساعت 2 میلیون تومان بگیرد؟! در آمد پزشکان ماهیانه بین 200 میلیون الی یک میلیارد تومان است آنهم با ساعت کار روزانه سه ساعت! ولی کارگر بیچاره 1 میلیون و هشتصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
کاش همون یک ملیون هشتصد به ما پرداخت میکردن تازه امسال شاید حقوق ما بشه یک میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
ما هم که داریم بیکار می شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
البته باید بگم از وقتش هم گذشته ولی وقتشه شهشهشه که با کارکنانان بیمارستان برخورد جدی بشه.هم پزشک کارمند پرستار و...
Iran (Islamic Republic of)
غعلی اصغر قاسم پور
۰۲:۲۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
بعضی بیمارستانها و مراکز رمانی بر خلاف اصول و ضوابط پزشکی برای خودشان قانون دارند، عملا" خوب جوابگویی نمی کنند. از این نوع اتفاقات متأسفانه هست. برای بسامان کردن این وضع جهاد اکبر لازم است، یعنی کشور خودسازی کند و رفتار خود را اصلاح نماید، یعنی اهتمام جدی مسؤولان و مردم را می طلبد، یعنی باید قانونمذاری یک فرهنگ شود، کرامت و حق ارباب رجوع رعایت شود، ، به انتقادات و شکایات آنها اوجه و رسیدگی شود، نه پی توجهی. در ظاهر که خودشان را مقید معرفی میکنن ولی در عمل تقیدیندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
وقتی پول نداشته باشی میخوای بخواه نمیخوای نخواه هستش . انسانیت کیلو چند البته اگه پذیرش قبول میکرد مگه دکتر میتونست به بره اخره نوبت
Iran (Islamic Republic of)
فتاحی
۲۳:۴۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
سلام.یکی از دوستانم که بدلیل نامعلومی متاسفانه استخوانهای لگنش سیاه شدن و تقریبا از کمر به پایین فلج شده و حدود یک سالی هست که درگیر این بیماری شده و از درد بخودش میپیچه و متاسفانه از خانواده بسیار ضعیف هم هست که نمیتونه از عهده هزینه بسیار بالای درمان و دارو بربیاد به بیمارستان مربوطه مراجعه کرده و ظاهرا در خواست مبلغ بالایی برای انجام عمل جراحی ازش کردن .در صورتی که من از نزدیک شاهد زندگی بسیار سطح پایین خانواده اش هستم والان نمیدونم این بنده خدا چطوری و از کجا میخواد این هزینه رو تامین کنه و از درد وحشتناک نجات پیدا کنه.چرا هیچ مرکزی یا بنیاد و نهادی از این گونه افراد حمایت نمیکنن گناه اینطور افراد چیه که فقیرن؟آیا واقعا در کشور اسلامی و مسلمان نباید دست این طور افراد رو بگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
چه خوب گفتی
گناه اونایی که خونوادشون فقیره در قبال بیماریشون چیه ؟
بعضیا به ده تومن گرفتارن ، من 6 سال به دلیل یکی دو تا مشکل کوچک از نظر مالی خونه نشینم ، افسردگی شدید دارم ، نه کاری هست نه می تونم وام بگیرم ، کارهای ساختمانی هم چندین بار امتحان کردم به دلیل وضعیت دستم قادر به انجام نیستم ،

متاسفانه ماها قشر فراموش شده ایم ، من کاری به ذهنم نمیاد که نکرده باشم ، خدا خودش به این عزیز و همه ماها کمک کنه ، الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ف.ع
۰۹:۳۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
من همسرم انگشت پاشون اینطوری شد و بعد از دکترهای بسیاری که بردیمشون و تشخیص های اشتباه که حتی به مرحله ی عمل هم رسیده بودند دکتر روماتولوژیست در بیمارستان لقمان تشخیص وسکولیت دادند و بالاخره معالجه شدند البته با قطع انگشت پا چون دیر متوجه شدیم. لطفاً شما هم مریض خودتون رو یه سر پیش این دکتر ببرید . فوق العاده هستند اما گرفتن نوبت خیلییییییی سخت و طاقت فرسات چون فقط اونجا هستند و مطبشون رو جمع کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
بیمارستان امام خمینی تهران برخوردشون خیلی خوب شده من اونجا بودم راضی بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
بیمارستان امام خمینی(ره) تحت پوشش تامین اجتماعی نیست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۰۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
من معلم هستم روزی دکتر برای بردن فرزندش بدون اجازه از مدیر مدرسه وبا گستاخی تمام وارد کلاس شد وگفت بچه ام را می خواهم ببرم می ریم مسافرت من گفتم اگر منه معلم توی مطب شما بیام وبیماریم سخت باشد ساعت ها باید پشت در بنشینم تا مرا ویزیت کنید حالا شما هم برو دفتر بشین تا تدریس من تمام شود بعد هرچی مدیر مدرسه گفت چشم
United States of America
علی
۲۳:۰۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
متأسفانه نظارت بربیمارستانها خیلی ضعیفه
تنهابیمارستان میلادنیست
اکثربیمارستانهای دولتی
همچین ضعفی رادارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
از این بدتر را چند سال قبل ، بنده در «اورژانس» یکی از بیمارستانهای تهران شاهد بودم !
که به بیمار سکته ای اورژانسی می گفتند پشت درب اتاق دکتر اورژانس ، باید در نوبت باشید!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
درست هست که پذریرش ها ممکن است بی تقصیر باشند اما بایدقبول کرد که بخشی از جامعه پزشکی ما مردم را جز پول چیزی نمی بینند گویا درس خوانده ند وخرج گرده اند وبایینی از مردم بیمار وبیچاره وجامعه باید انتقام بگیرند کجا سوگند کجا پیر وپیغمبر فقط پول وتمام و وای بر نظارت ها که خودشان همه کاره اند .....
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۲۱:۲۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
تو همه بیمارستانا در بخش اورژانس بخشی به اسم تریاژ وجود داره که در صورت اورژانسی بودن کار بیمار رو انجام داده و همراه بیمار رو برای تشکیل پرونده به پذیرش راهنمایی میکنن.
این مظلوم نمایی بسیار زننده است و بی اختیاری ادرار هم چندان اورژانسی نیست (مقایسه نمایید با احیا بیمار ایست قلبی و تصادفات که حتی بدون تشکیل پرونده به سرعت انجام میگیرد)
Iran (Islamic Republic of)
Azim
۰۲:۳۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
این عزیزی که فرمودند مظلوم نمایی بسیار زننده هست ؛شک ندارم یا شغلش پذیرش توی بیمارستانه که میخان کار خودشون را جمع کنند یا اینکه سرش به سنگ خورده...اخه یکی نیست بهش بگه که اگه خودت پیر شی و اين مشکل برات پيش بياد جلوی امت خجالت نمیکشی ..پس غیرت و انسانیت کجا رفته که به همچین بیمارهاییبی تفاوت باشیم...بابا تو دیگه کی هستی
-
علیرضا
۰۹:۰۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
خودت رو بزار جای اون بیمار بعد قضاوت کن. تکرر ادرار یعنی مظلوم نمایی؟! شک نکن خدا سر خودت میاره. اگه زمانی دچار هر بیماری شدی بدان بخاطر همین حرفت بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
من خودم گاهی بخاطر استرس دچار تکرر ادرار میشم اینکه وقتی بیرون از خونه باشی و نتونی بری دستشویی ارژانسی نیست . یادمه رفتم داروخانه گفتن دستشویی نداریم رفتم یه جا بیمه دفاتر بیمه گفت دستشویی نداریم در صورتی که اپارتمانی بود فقط شانس بیاری گذرت به ازمایشگاه بخوره یا پاساژ وگرنه همه مردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشانس
۲۱:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
ازاین دولت وزیر ومسئول چه میخاین با بااینها بفکر من وتو نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
طبیب لا مذهب بی مروت خلق را رنجور میخواهد بعضی پزشکان پر ادعا دردی از کسی درمان نمیکنند بلکه با پر رویی جیب بیمار فقیر را خالی میکنند طلبکار هم هستن.
Iran (Islamic Republic of)
حسین جان
۲۱:۰۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
بابا تغذیه رو اصلاح کنید تا دم به دم احتیاج به دارو دکتر نداشته باشید،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
ما چی میتونیم بخوریم که تغذیه رو اصلاح کنیم همه مردم فقط نان بزور گیرشون میاد
Iran (Islamic Republic of)
محمودیان
۲۰:۲۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
پس بنده خدا که مریض داشته شاید درست کفته باشد ان شخصی که صحبت از حقوق نمود پوست کنده روشن کرده مسعله را
Germany
محمد
۲۰:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
هیچ نظارتی رو‌بیمارستانها تیست
از ۱۰ تا دکتر که تویه بیمارستان هستن در بهترین حالت ۳ نفر وجدان کاری دارن
بیماره من قندش ۹۰۰ بود فقط بخاطره اینکه پزشک متخصصش فقط برگه بستری شدنشو مهر نزده بود بستری نمیکردن اخره سر با دخالت سوپر وایزر بیمارستان بستری شد

پرستار تا خلوت پیدا میکنن شروع میکنن به عکس گرفتن
از هر ۱۰ تا پرستار ۴ تا پرستار واقعا دلسوز هستن

هیچ نظارتی رو بیمارستانا نیست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۵۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
در مورد پرستارها موافق نیستم بستگی داره
خواهر من پرستاره ، می گه هر چیم پول داشته باشم کارمو دوست دارم حس خوبی بهم می ده که به باقی کمک می کنم و خودم از نزدیک ندیدم پرستارانی که دلسوز نباشن ، شاید برخی دکترها قدری بی تفاوت باشند اما پرستارها خیلی خوب و صبورا ، خدا قوت به قشر زحمت کش جامعه

چقدر دلم می خواست دستم به جایی می رسید می تونستم دستگیر کسانی که می دونم بشم ، ما توی مملکتمون خیلی به کمک رسانه ها برای شناسایی مشکلات جامعه و رفعشون نیاز داریم ، رسانه ای تخصصی در این زمینه فکر نمی کنم داشته باشیم ، من هدفشو داشتم با هزینه شخصی اما به مشکل خوردم و نتونستم اجرایی کنم ضمن اینکه به یکسری مجوزها نیاز داره اینکه رسانه ای باشه که مردم بتونن درش درد و دل هاشون و مشکلاتشون رو به اشتراک بگذارن و صرفا به این موضوع اختصاص داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
یه بار که مادر من بستری بود واسه عمل قلب. رفتم پیش پرستار گفتم حالش بده هنوز به تخت مادرم نرسیده بودم به همکارش گفت این دیگه چی میگه این که خودش داره میمیره
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
جناب وزیر بهداشت لطفا رسیدگی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
امسال نفر اول تجربی دانشجوی برق شریف بود حالا بهترین و باهوشترین پزشک اول ریاضی نه برق شریف نه برق خواجه نصیر میتونه قبول شه.
واقعا برخی پزشک ها چقذر مغرورن چون جون ادم ها دستشونه .چند وقت پیش با یکی از اینه که ویزیت 300 هزار تومنی می خواست دعوام شد.تلویحا گفتم شما دانش آموزش درجه 2 هستی چون یه معادله یه مجهولی رو هم نمی تونی حل کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
خب نابغه توهم میرفتی پزشکی میخوندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
اولا اینکه تو دبیرستان من بچه ها غیر ریاضی خجالت می گشیدین رشته شون رو بگن.ثانیا شما یه درس آمار دارین اون هم استاد هاش از دانشکده مهندسی میاد و کار کلاسی رو هم پول میدید بچه های مهندسی انجام میدن.ثالثا شما اگه میتونی مهندسی قلعه حسن خان بخون.رابعا شماها انتگرال رو با قلاب ماهی گیری اشتباه میگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
چه ربطي داره اخه دوست عزيز التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
پزشکان این زمونه شاگردان درجه 2 دبیرستان بودن که به جای رشته ریاضی دنبال تجربی رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
تو به درجه یک بودن خودت ببخش
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۸:۵۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
ملت از بیمارستان دولتی چه انتظاراتی دارن
اخوی هرچی پول بدی آش می خوری
می خوای نازت کنن تکریمت کنن برو خصوصی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
الان خصوصی در یزد کلی مردم شاکی هستند بیمارستان مریضا میگن موقع مراجعه با عزیزم عزیزم تو رو پذیرش می کنند بعدش دیگه عزیزم عزیزم خبری نیست و گاها با بد اخلاقی رفتار می کنند!!! دیگه عزیزم نیستی!! از چند نفر شنیدم.الله اعلم
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۱۸:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
لطفا دقت کنین اسمش روشه، بیمارستان دولتی ... بازم بگم یا کافیه؟
Iran (Islamic Republic of)
۷۷
۱۸:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
سیستم درمانی کشور معیوب است واین مشکلات از ریشه باید مورد بازنگری جدی قرار گیرد.سیستم بیمار اول خودش را معالجه کند بعد جامعه را.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
تو بیمارستانی در مشهد ، خانم بنده به علت درد کردن شکم به متخصص زنان این بیمارستان رفت تو اتاق عمل ، ولی خانم دکتر بدون معاینه خانم بنده را بیرون انداخت .
حتی یک سونوگرافی هم نداشتند که از جنین بگیرند .
باعث شد خانم بنده عصر همان روز تو بیمارستان دولتی ، که از آنها ممنون هستم ، سقط جنین و قتل فرزند پسرم شود .
اون هم پس از 9 سال انتظار ، من که از این خانم دکتر نگذشتم و خدا هم از وی نگذرد .
تو بیمارستانهای تامین اجتماعی و خیلی با مردم بدرفتاری می کنند .
حتی تو خیابان کاشانی مشهد و درمانگاه روبروی بوستان کودک ، دندانپزشک مرد که دارد ، به مردم فحاشی می کند و تامین اجتماعی هیچ کاری برای این پزشک می کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
ن از بیمارستانها خیلی بدم میاد
Iran (Islamic Republic of)
رضا2
۱۸:۰۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
من خودم کارمند پذیرش تامین اجتناعیم. وقتی مریض میاد و با هزار تادروغ میخواد حق بقیرو بخوره وزن مطمءنم داره دروغ میگه تا زودتر بره. من آوه کوتاه بیام به نظر شما حق الناس نکردم. اونایی ک ساکت نشستن خدا ندارن وحق ندارن؟ من با بدرفتاری شده مریض و مینوشونم. ولی اونی ک سرطانی باش پیر باش و اورژانسی میفرستم میره. ببخشیدا آدم پررو رو نوکش میچینم چ بدش بیاد و چ خوشش. حالا هرچی بخواد بشه بشه. بعدشم ملت که میان فک میکنن ما پرسنل پذیرش ی مشت آدم بی سواد و بی مدرکیم. بخدا تمام همکارای من فقط از روی ندانستن این شده جایگاهمون ک هرروز فحش بشنویم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۵۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
مطمئن باش اگر آدم خوبی باشی مردم از تو راضی هستند ویا اینکه بخوای غیر این باشی مردم ازت ناراضی هستند
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۰:۳۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من حرف این آقا رو قبول دارم. مکارتر از ایرانیان آدمی در دنیا وجود ندارد. خود ماها هم بد هستیم. بخصوص زنها تمام عمرشان در حال نقش بازی کردن و فریب دادن دیگرانند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۰۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
این هم بر میگرده به مدیریت ضعیف برخی مراکز درمانی عدم آموزش مناسب پرسنل عدم توانایی مدیران در برخورد با پرسنل خاطی کمبود امکانات عدم کزینش مناسب پرسنل عدم رعایت حقوق بیماران و همراه عدم مسئولیت پذیری متاسفانه نارضایتی مردم رو در پی داشته است
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۰۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
من خودم کارمند پذیرشم و دقیقا در تامین اجتماعی کار میکنم من ی چیز میگم خداوکیلی شما قضاوت کنید که تقصیرمنچیه این وسط. دکتر که رءیسم هست میگه من 30 تا بیمار میبینم حالا آگه 30 تا شد 31. سر من داد میزنه که چرا شده 31. حتی اگر آشنایی خودشو بدون نوبت دیده باشه. خوب طبیعتا وقتی سر من داد بزنه منم رفتارم روی مریض تاثیر میزاره. و با دعوا فحش و بدرفتاری و بداخلاقی مریض رد میکنم میره. من صد دردصد قبول دارم بد رفتار کردم ولی دکتر سر من داد میزنه و مریض قبول نمیکنه باید چکار کنم؟؟ بخدا ما هم انسانیم
Iran (Islamic Republic of)
طبیب
۱۷:۲۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
سلام.من بعنوان یک پزشک که نه به قول دوست خوبمون سهمیه ای بوده و نه ژن خوب و ... از اونچه که احیانا متوجه پزشکان هست عذرخواهم.ولی هموطن عزیز ; آنچنان سیاه نمایی هم اکنون جامعه رو درباره فضای عملکرد پزشکی در ایران در برگرفته که اگر حتی اتفاقات خوب هم بیفته کسی از مردم باور نمیکنه.من از شما تقاضا دارم حتما دید چند جانبه داشته باشید.این افرادی که تحت عنوان زیرمیزی بگیر و ... مطرح میشن هرچند موجودن ولی فراگیر نیستن.قطعا پزشکی در ایران یکی از نقاط قوت در تمام دنیاست.ضعف هایی هم هست.منتها این تخریب های گسترده نیاز به پاسخ نداره؟
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
متاسفانه توجامعه ما شایدهم همه جای دنیا هرچی نیاز مردم به جنس یا خدمتی بیشتر باشه قیمتش بالاتر میره .درمان درایران خیلی هزینه می بره خداییش من خیلی وقت هست دکتر نرفتم .نه اینکه بیماری نداشته باشم بلکه خیلی هم دردوبیماری دارم .بخاطر هزینه هاش نمیرم. دکتر.
Germany
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
در ایران ما هیچ مرکز مشخص برای سالمندان نداریم . برای اطفال داریم به لحاظ شرایط اطفال برای سالمندان هم که شرایط خاص دارند باید مرکز مشخصی داشته باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
فقط به درگاه خداوند باری تعالی دعا کنید که کسی مریض نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
وقتی پرسنل ۱۰ ماه هست اضافه کارشونو نگرفتن وقتی حقوقشون دیر پرداخت میشه ملت انتظار دارن طرف باچه انگیزه ای بهشون خدمت کنه؟
سیاست های انقباضی در بهداشت و درمان جواب نمی دهد ولی کو گوش شنوا
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۱۶:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
این چه توجیهیه عزیز من.
خیلیا الان تحت فشار اقتصادی هستن.
این فشار مجوز هر کار اشتباهی نیست
منم کاسبم دخلو خرجم با هم نمی خونه حالا با این توجیه سر تو رو کلاه بزارم خوبه؟
در ضمن این رفتارا در مراکز درمانی قبل از این وضعیت اقتصادی هم بوده .
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۷:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
خوب طرف که حقوقشو دیر به دیر میگیره بره بیرون یکی دیگه جاش بیاد. مردم چه گناهی دارن اخه !!! این کارها انسانیت و معرفت میخواد نه انگیزه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رمضانعلی محمدیان
۱۷:۰۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
بسم الله.باسلام.با انگیزه شرف.وجدان.همدردی وهمدلی.کسی که ملاکش پول بشود برای خدمت به غیرخودش آیا العیاذبالله اگرهمین ملاک را پدرومادر برادر وخواهر اقوام جامعه یا همسروفرزندش درتقابل با او استفاده بکنند چه حالی پیدا میکند بنی آدم اعضای یک پیکرند اما بنی پول بشود واین بکند که با این بندگان خدا شده آنوقت دادوفریاد برآرند که مسلمانی نیست.والسلام.شهرک اندیشه فازیک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
متاسفم براتون که همه چیز را با پول می سنجید.یکم وجدان و انسانیت هم داشته باشید برای بعد مرگتون به دردتون میخوره
Germany
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
خوب نرو سرکار که دق دلیتو سر مریض دربیاری
Iran (Islamic Republic of)
نیایش
۱۸:۱۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
خواهر من چندین سال هست پرستار بیمارستان مرکز قلب تهرانه، انقدر تعهد کاری داره که ما بهش میگیم تا حالا تو هیچ بیمارستانی پرستاری مثل تو ندیدیم . وقتی میبینه پسرا و دخترای کسی برای دیدن بیماری نمیان و بیمار چشم انتظاره میره خوراکی میخره میگه اینارو بچه هاتون اوردن ولی شما خواب بودبد بیدارتون نکردم اینا رو دادن گفتن هر وقت مادرمون بیدار شد بهش بدید.
گاهی اوقات برای بیمارا وقت دکتر میگیره


کاش همه مثل خواهر من بودن با اینهمه شب کاری و بیدار موندنی که برای خرج خانواده دراوردن میکنه اما تعهدش به کارشو هم حفظ کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
آره پزشک ها باید هشت سال درس بخونند در آخرم
با دو سال طرح تو روستاهای دور افتاده نتونه یه ماشین دنا بخره
تازه اگه شکاست جانی و مرگی گریبانشونو نگیره ک کلی دیه و وو از حقوقش بره.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
احسنت بر تو که حرف حق رو زدی، همه اینائی که انتقاد می کنن ده ماه که سهله حتی یک روز هم حاضر نمی شن مفتی کار کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
این مسائل رو ارباب رجوع نمی تونه حل کنه و مستقیما با مسئولین مربوطه در میان بگذارید.مثلا دسته جمعی اعتراض مکتوب بدید یا مدام مطرح کنید بهر حال ارباب رجوع بی گناهه و مقصر نیست
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد
۱۵:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
خدا پدرتان را بیامرزد که چنین کارهای غیر انسانی را مطرح می کنید.
بنده استاد دانشگاه هستم، دچار انسداد ادراری حاد شده بودم به درمانگاه مراجعه کردم و هر چه التماس کردم که کاری بکنند و یا حداقل سوند بزنند، قبول نکردند و مرا ارجاع دادند به بیمارستان . کلی در ترافیک گرفتار بودیم و سرانجام به بیمارستان رسیدم، خدا می داند که چقدر بر من سخت می گذشت، اصلا غیر قابل تحمل بود. خانمم به پذیرش مراجعه کرد و ماجرا را توضیح داد، آن ها گفتند ما این کارها را اینجا انجام نمی دهیم باید بروید به فلان بیمارستان در جنوب تهران. بنده که طاقتم تمام شده بود با نا امیدی زیاد مستأصل شده بودم که چه کار کنم. یکدفعه فکری به ذهنم رسید به داروخانه بیمارستان مراجعه کردم و جوانی را دیدم که موقر به نظر می رسید، با حالتی ملتمسانه گفتم آقا ممکنه یک نفر را پیدا کنی که یک سوند به من بزند؟ هر قدر که هزینه اش بشود پرداخت می کنم. او ابتدا کمی احتیاط کرد کسی متوجه نشده باشد؛ و بعد که اطمینان پیذا کرد گفت همین جا باشید تا به دوستم زنگ بزنم. خلاصه، آن ها با پرداخت پول نسبتاً خوبی در جایی از بیمارستان، مرا نجات دادند، ولی باید پرسید که افراد بی دفاع و ضعیف جامعه چه کار باید بکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
تا وقتی یاد گرفتید همه چی مجانی سخت در اشتباهی
پول خوبی و باید همیشه بدی
چه برای خودرو چه برای اموزش چه برای درمان
دیگه فرزند بیشتر زندگی مفتی تر تمومه
میخای بجایی برسی باید حساب کارتو بکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
برای پدر من هم یک اتفاق مشابه افتاد از ساعت 9 شب به چند بیمارستان مراجعه کردیم اما پذیرش نمیکردند یک تعداد دانشجوی پزشکی کشیک در حال موبایل بازی هیچ کاری هم نمیکردند میگفتند فقط باید منظر بماند یا بستری بشود تا فردا صبح پزشک بیاید معاینه کند بعد اگر تشخیص داد دارو داده میشود حال آنکه با توجه به شدت درد و بی قراری هر لحظه امکان سکته پدرم میرفت برای من و برادرم مسجل شده بود اینها امشب قطعا یک بلایی سر پدر ما میاورند هیچ راه چاره ای نداشتیم نشسته بودیم نگاه در و دیوار میکردیم نصف شب بود حدود ساعت 3 توجهم به یک داروخانه شبانه روزی خلوت روبروی بیمارستان افتاد رفتم سراغ متصدی قضیه را شرح دادم خدا پدرش را بیامرزد سریع تشخیص داد مشکل از کجاست یک دارویی در اختیار ما قرارداد ضمنا هم تاکید کرد فقط مریض تون را بردارید ببردید تا بلایی سرش نیاوردند به محض تزریق حال پدرم رو به بهبودی گذاشت بطوری که 20 دقیقه بعد انگار چیزیش نبوده بالاخره ما بعد از یک شب تا صبح دوندگی الکی صبح برگشتیم خانه برای استراحت بااین اوضاع که ما دیدیم دیگه حاضر نیستم به هیچ دکتر و بیمارستانی مراجعه کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
سلام.من یک پزشکم اول خیلی ناراحت شدم اینجور شده ولی برامن که هرروز بیمارستانم این اتفاق بد که برا شما افتاده خیلی عجیبه..بیمارستان تریاژ داره یه مرحله قبل از ویزیت ..در ضمن من در روستا که پزشک خانواده بودم هر هفته چند بار شب ها وقت و بی وقت برا مریض ها م بیدار شدم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۰۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
عزیزم حتی بدون نظر دکتر یک نفر به شما قرص سرما خوردگی هم تجویز کنه وبیمار دچار مشکلی جدی بشه آیا فردا به همین راحتی ولش می کنه یا اون مسئول داروخانه که به شما سوند زد اگر خدای ناکرده باعث ترکیدن مثانه شما می شد فردا شما به همون راحتی از کنارش رد می شدید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
انسانم آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
amirmahdi
۱۵:۰۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
در این مملکت فقط و فقط باید کارکنان دولت به نحو احسن به وظایفشان عمل کنند ، سایر ارگان ها و موسسات و ... اگر به ارباب رجوع بی حرمتی کردند خیلی مهم نیست !!!
Germany
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
شما به قصد بی احترامی وارد کارکنان دولت شده اید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
به نحو احسن رو خوب اومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
تو بیمارستانهای تامین اجتماعی به حدی به مریض بی حرمتی میکنن که ادم دلش میخواد دکترا و پرسنلهاشو بیرون از بیمارستان گیر بیاره و درب و داغونشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
اوستوراقیان
۱۴:۲۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
بنده پزشک هستم و بابت عمل جراحی از بیماران نیازمند پولی نمیگیرم و بارها همراهان بیمار بسمت من حمله وآسیب رساندندو ولی من در خدمت بیمارن بودم و در حد خودم کمک مالی میکنم و برایشان دارو می خرم. و فحش هم میشنوم .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
خدا به شما خیر در این دنیا و سعادت در اخرت عنایت بفرماید بی حرمتی همراهان بیمار را هم نادیده بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
افرین به غیرتتان
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رمضانعلی محمدیان
۱۷:۱۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
بسم الله.باسلام.کسی که به خودش احترام نمیگذارد به ادعای حرمت به دیگری گذاشتنش باید به تردید نگریست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
عجب ملتی شدیم دیگه خودمون هم به همدیگر رحم نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
خوب عزیز من پوشاک بزرگسال براش میبستی البته کار بیمارستان هم بد بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
تازه گرفتار این بیماری شده و اون لحظه به فکر پوشک نبوده.وگرنه به پذیرش بی انصاف بیمارستان التماس نمیکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
راهکارش اینه که پذیرش افراد سالمند اورژانسی مجزا بشه و البته فردی با ویزیت اولیه اورژانسی بودد وضعیت فرد را تایید کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
لابد طرف فکر کرده اینم اومده آزمایش ، گفته برو تو صف!
شاید سوءتفاهم بوده که باید توضیح میدادن که قضیه اونجوری نیست، یه جور دیگس!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
متاسفانه یک رفتار بد و زشت که در بین برخی از افراد جامعه ی ما فراگیر شده این اینه که آدمها فکر می کنند برای راه انداختن کارشون در یک اداره یا سازمان باید به دروغ و فریب متوسل بشوند، وقتی مسئول پذیرش میبینه از هر ده نفر که به بهانه ی این جور مشکلات خواهان پذیرش خارج از نوبت هستند 9 نفرشون دارن دروغ میگن خب طبیعتا پیش فرض مسئول پذیرش این خواهد شد که این آدمی که اومده و میگه بابابزرگم تکرر ادرار داره، دروغ میگه مگر اینکه خلافش ثابت بشه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۴۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
دوست من در مورد بیمارستان صحبت میکنند نه سوپر مارکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
اشتباهی مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
شیرازی
۱۳:۰۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
سلام دوستان من کوچک شما هستم ولی به عنوان یک کارمند با بیست سال سابقه کاروقتی بیمارمراجعه می‌کنه جدای از اینکه با محبت باهاش رفتار میکنم بعضی مواقع شرایط بیمار که میبینم تو خلوت خودم گریه ام میگیره که چندبار همکاران متوجه شده اند فکر کردن که من مشکل خاصی دارم .همین چند وقت پیش یه بچه پنج ساله بیماری نرمی استخوان داشت همه جای بدنش خود به خود می‌شکنه از بس درد میکشید نتونستم جلوی خودم بگیرم.درسته متاسفانه این مشکل ما تو پذیرش بیشتر داریم تا کادر درمان.پرسنل کادر پذیرش چون بهشون اختیار دادن و دستشون باز هست برای نوبت دهی متاسفانه رفتاری خارج از عرف و قانون دارند ‌‌.یا رفتار برخی نگهبانان بیمارستان که دلیلش هم اینه که اینا را بردن زیر نظر حراست و برای خودشون شدن یه نهاد رسمی قدرتمند ‌.وخیلی احساس قدرت میکنند واین رویه که بایدپاسخگو باشند ندارند.اما داریم که همراهان بیمار که رعایت حریم کارمند نمی‌کنند دیشب یه بیمار داشتم که بین سی نفر بیمار دیگر که منتظر رادیولوژی بودن ایشون ادعا کرد که من اورژانسی هستم در صورتیکه یه شکستگی ساده اینجور نیست ‌‌.بحث بحث آموزش وبالا برون فرهنگ انسانیت و در چار چوب قانون بودن هست.برخی از ما فرق نمیکنه چه بیمار چه همراه بیمار چه کادر درمان باید اول فرهنگ برخورد بالا ببریم به مقوله انسانیت توجه کنیم .که نمیدانم کی و چه کسی وکجا این آموزش و فرهنگ سازی باید انجام شود.
Iran (Islamic Republic of)
شهریار پیرمرادی
۱۳:۰۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
من دیروز 98/1/22 پدر خانمم را که دچار حمله قلبی شده بود به بیمارستان خصوصی در اراک بردم خیلی خیلی از برخورد پرسنل و کادر پزشکی راضی بودم، اصلاً قابل مقایسه با بیمارستان های دولتی نيست و خیلی فراتر از استاندارد های ایران بود، دستشون درد نکنه و از همه دست اندر کارانی که بنیان این بیمارستان فوق تخصصی را گذاشتن کمال تشکر را دارم انشااله یه سیستمی تو این کشور بوجود بیاد که با نمره مردم فرق کار خوب و بد معلوم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
بیمارستان خصوصی فرق داره برادر من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
شماپول بیمارستان خصوصی روداری باهات خوب برخورد میکنند اونی که بودجه بیمارستان خصوصی رو نداره باید چی کار کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
خدا شفا بده
France
رز
۱۲:۴۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
وقتی با سهمیه های هیئت علمی و ژن خوب و اقازاادگی و زیست صفر میان پزشکی میخونن از خارج میان داخل
معلومه این پزشکها وجدان دارن فقط دارن به مریض به عنوان یک اسکناس نگاه میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
ربطی به پزشک نداره مقصر پذیرش بوده
Germany
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
این اتفاق جدیدی نیست یک خاطر از یک اتفاق بد تو بیمارستان خصوصی بدم داستان از این قرار من مادرم برده بودم عمل کنه چند سال پیش 3 میلیون پول دادم صندوق دکتر داخل اتاق عمل به مادرم میگه چقدر دادی میگه 3 میلیون سرش داد میزنه میگه 3 میلیون نیم باید میریختی قضاوت کنید پول خصوصی میدی بعد سر 500 هزار تومن سرت هم داد بزنه نتونی هیچ جایی شکایتش بکنی ولی اگه من میرفتم سرش داد میزدم ببین چه کاری میکرد قضاوت با شما ممنون میشم این نظر تایید کنید
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۲:۰۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
شکم شون سیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
من سالهاست بیمارم و مجبورم به بیمارستان مراجعه کنم.اگر رفتار پرسنل بیمارستان های دولتی با بنده و بیماران را شرح دهم باید فقط گریست.جای اعتراضی هم نیست چون میگویند برو به مدیر بگو.یعنی اینکه مدیر هم رفتار آنها را تایید میکند و در ثانی کار خود بیمار هم با اعتراض دچار مشکل میشود به علت لج کردن پرسنل.
اگر رفتار اداره تامین اجتماعی و ظلم که آنجا میشود را منتشر کنید می‌بینید از بیمارستان ها هم بدتر است و خود بنده به علت ظلم پرسنل همین سازمان و نداشتن پارتی و پول در وضعیت بد بیماری به سر می‌برم و داروی تحت پوشش را به من نمیدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
این اتفاق ها فقط تو‌ایران میوفته، اگر همراه اون بیمار یه پارتی داشت مطمئن باشید خارج از نوبت کارش انجام میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
دیشب رفتم بیمارستان میلاد بعد 16 سال واریز بیمه حالا که نیاز شد با بچه 4 ساله گفتن بیمه صلاحیت دفترچه رو تایید نمیکنه و کسی هم جواب گو نبود .خوب شد پول همرام داشتم والا باید بر می گشتم.دلیل هم مشخص نبود گفتن باید به تامین اجتماعی مراجعه کنی و بهما ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
شیرلزی
۲۰:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
بله تایید بیمه های تامین اجتماعی قبل از پذیرش چند وقتیه که لازم الاجرا شده و گهگاهی که سیستم جواب نمی‌دهد بیماران مجبورند از جیب بدهند.البته بنده اصلا تاییده نمی‌گیرم از مریض میپرسم بیمه رد می‌کنی یا نه همین وبس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
در بعضی از بیمارستانها آنچه در نگاه اول تو ذوق می زنه همان تهدید به دادگاه و شلاق است و این نه در شان بیمار و نه در شأن کارکنان بیمارستان و نه در شأن نظام اسلامی است!!!
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۲۱:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
فحاشی و خشونت بسیاری از همراهان بیماران در عین اینکه درکی از اعمال پزشکی ندارند با این تابلوهاهم قابل کاهش نیست.
چه بسیار بیماران دچار سوء مصرف مواد و الکل که جهت دریافت مسکن های مخدر کل بیمارستان را روی سرشان خراب میکنند و چه بسیار همراهان بیمار هیستریک(بیمارنما)که در عین توضیح پزشک به آنان در ارتباط با عدم بیماری فرد مراجعه کننده و تنها ادا و اطوار در آوردن وی جهت کسب سود و توجه به جای تبعیت از راهنمایی پزشک شروع به پرخاش و ... می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
مردم هم با رفتار بد بعضی از بیماران، اعتمادشون رو از دست داده اند . چند سال پیش که در بخش اسپیرومتری بیمارستان میلاد منتظر بودم تا نوبتم برسه، خانمی گفت که می شه سوالی از بخش اسپیرومتری بپرسم که من هم گفتم اشکالی نداره ولی سوال همانا و زمان نسبتاً طولانی برای انجام کارش همانا. وقتی کارش تموم شد، گفتند ظهر شد و باید یک ساعت یا یک ساعت و نیم دیگه صبر کنید. به همین راحتی حق من رو ضایع کرد. بعد از این حادثه که برام پیش اومد، دیگه اجازه نمی دادم کسی جلوتر از من بره تا اینکه یک مریض بدحال در صف متخصص ریه بود. چون اون خاطره رو از اون فرد داشتم این بنده خدا رو هم معطل کردیم در صورتیکه حالش مساعد برای صف نبود. بعضی از بداخلاقی ها و بد رفتاری ها و عدم صداقت ها منجر به بی اعتمادی دیگران می شه. در رفتار خودمون تجدید نظر کنیم
France
صبا
۱۱:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
مراکز درمانی به کلی سنگدل هستن و بی احساس و مغرور
France
رضا
۱۱:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
کی به سوگند توجه میکنه
پزشک سالاری

تو کشور ما فقط نوشته توهین به پرنسل مساوی با فلان ضربه شلاق و زندان
Iran (Islamic Republic of)
امین248
۱۱:۱۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
متأسفم...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
وقتی پول حرف اول را بزند نتیجه همین میشود که کار دست کاردان نباشد وعده ای نا کار امد در همه جا نفوذ کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
الله اکبر آدم میمونه چی بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
واقعا تو بیمارستانا کسی به فکر مردم نیست همه فقط بفکر پر کردن صندوق هستن
Germany
داود
۱۰:۵۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
واقعا خجالت آور است. وقت نماز و ناهار معنی نداره اینا شدن بهونه برای کار نکردن بعضیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
مخالم. منشا همه اینا پول پرستی پزشکاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
لطفا یک طرفه به قاضی نریم دوستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
خب بره یه بیمارستان دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
فکر کنم دوست عزیز تا حالا صابون این مراکز به تنت نخورده
خدا راشکر که سالمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
بیمارستان میلاد اگه آشنا داشته باشی سریع پذیرش میشی ورنه باید چندین ماه علاف بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
اگه آشنا داشته باشی بهترین خدمات رو تو کمترین زمان دریافت کنی.
Iran (Islamic Republic of)
يوسف
۱۰:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
تو اين اوضاع بد اقتصادي تنها طبقه پزشكان و بيمارستان ها هستند كه نه تنها وضعيت اقتصادي وتحريم ها روشون تاثير نذاشته بلكه به نفعشون هم تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
خداازسرکسی که ندانسته و تحقیق نکرده حرف میزنه
Germany
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
من سالها در کانادا بوده ام اصلا و اصلا و اصلا مراکز درمانی و بیمارستانی کشور کانادا قابل مقایسه با ایران نیست خیلی مراقبت میکنن از بیمار خیلی عزت و احترام میکنن خیلی مجهز و پیشرفته هستند از همه لحاظ .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
مقايسه ات غلطه.اولا فرهنگ اونجا با اينجا فرق داره. بعدشم مراجعه كنندگانشون خيلي كمتره . مثل اينجا از يه نفر به اندازه سه نفر كار نميكشن.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
من اگه اونجا بودم..حساب اون مسول رو کف دستش میزاشتم.تا دیگه از این ک نکارا نکنه.و بهو ضعیت جسمی یک بیمار بیشتر توجه کنه..
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۱۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
این از وضع بیمارستان های دولتی ب بیمارستان خصوص هم که مراجعه میکنیم بیمه ها ب تعهداتشون عمل نمیکنن ...
درد بیماری و ناخوش احوالی کمه قشنگ نمک رو زخم آدم میپاشن و نگرانی و هم ب درد اضافه میکنن
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۰:۱۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
کاملا" درسته
برخورد در این بیمارستان اصلا" مناسب نیست
جوری با بیماران و مراجعه کنندگان برخورد میکنن انگار از اونها طلبکار هستند
امیدوارم خدا هیچ بنده ایی رو اسیر این بیمارستانها نکنه
United States of America
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
الهی آمین .خداهیچ بنده ای را محتاج دکتر ودارو تواین کشور نکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
یک بار به طور اورژانسی به درمانگاه تامین اجتمایی مراجعه کردم علایم ایست قلبی داشتم پذیرش به همرام میگفت خود بیمار باید بیاد و پس از بحث فراوان دفترچمو پرت کردند مسول انتظامی با دیدن این صحنه حق را به من دادن سریع کمک کرد بردنم اورژانس. خداوند رحم کرد وگرنه زمان حیاتی برای بیمار قلبی بسیار کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
بله. وقتی خیلی ها بیکارن و مسئولین درمان اصرار دارن با یه نفر کار صد نفر بیمار راه بندازن و نیرو نگیرن. نیروها نسبت به مراجعین سنگدل میشن و بیمار تبدیل به یک مراجعه کننده اداری میشود... جای تاسف است... خدا کمک کنه به خودمون بیایم و بیمار رو یک انسان ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۴۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
من خودم در پذیرش بیمارستان کار می کنم متاسفانه اکثرا دلیل این قضیه بی رحمی خود مردم حاضر در صف به همدیگر است بارها شده است که من بیمار بدحال تر که ماسک اکسیژن داشته یا افراد ناتوان رو زودتر پذیرش کردم و سایر حاضرین صف به من ناسزا گفته و اینکه پارتی بازی می کنم و حتی یک بار در اثر درگیری با من بینی ام را شکستند به نظر من بهترین کار اینه که فرهنگ سازی بشه صف بیمارستان مثل صف نانوائی نیست که زنبیل بذارن نوبتشون بشه بلکه همیشه اولویت با بیماران اورژانس و ناتوان است.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
دقيقا همينجوره. در اين زمينه بايد فرهنگ سازي بشه. بعدشم يكي از مشكلات اصلي كمبود نيرو در مراكز درماني هست. وقتي يه نفر بايد 300 نفرو پذيرش كنه و پزشك بايد در يك شيفت 100 نفر ويزيت كنه و پرستار در طول شيفت 30 بيمار رو مراقبت كنه نتيجه اش ميشه اين.مشكل اساسي كمبود نيرو هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
ایا خودت از اینکه انسان رنجور و دردمند بد حال را راه انداختی احساس رضایت نمیکنی یه چیز دیگه اینکه بلا نسبت شما بعضی مسئول پذیرش ها به پولی که داخل دفترچه جهت زیر میزی میزارن توجه میکنند و باعث عصبانیت مردم میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
ای کاش مشکلاتی که پرسنل بیمارستان با مراجعین هم دارند بهش پرداخته شه.تهدید و دعوا فحاشی چاقو و قمه کشی.الفاظ رکیک.عدم رعایت نظم و قوانین.
این مورد هم دلیلش اینه برخی افراد به دروغ جهت تسریع کارشون درخواست از پذیرش میکنن و پذیرش هم بدبین میشه
همچنین انجام خارج نوبت باعث اعتراض دیگران میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
به كجاچنين شتابان ، اخه يكي نيست بگه مسئول پذيرش اگه كس و كار خودت بود هم به اين شكل برخورد ميكردي انشاله در ضمن اكثر پرسنل بيمارستانهاي شهرهاي بزرگ ، تو ژستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
خب می تونست به بیماران دیگه توضیح بده که اورژانسیه بعضی ها نمیخان کار کنن
Netherlands
من
۰۹:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
اگه همچین وضعیتی بوده عزیزم باید بیمارستاتو رو سرشون خراب کنی
آخرین اخبار