استاندار خراسان رضوی گفت: شرکت‌های دانش بنیان تلاش کنند و نرم افزاری تولید کنند تا سرمایه گذاران استان گرفتار بوروکراسی اداری نشوند.

ضرورت تولید نرم افزاری برای جلوگیری از بروکراسی‌های اداریبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کار‌های حوزه فناوری اطلاعات خراسان رضوی گفت: وقتی که سرمایه گذاران از بوروکراسی اداری فاصله بگیرند به طور قطع رونق اقتصادی ایجاد می‌شود و شرکت‌های دانش بنیان با شیوه‌های نوین می‌توانند به رونق و تولید این کشور کمک کنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید گفت: این نامگذاری با هدف ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در این کشور صورت گرفته است و خراسان رضوی با حذف برخی محدودیت‌های اداری باید بتواند شعار امسال را محقق کند و این کار تنها با همدلی و همراهی همه دستگاه‌ها محقق می‌شود.

رزم حسینی افزود: فناوری‌های نوین در عرصه تولید و اشتغال سبب کاهش وقت و زمان در راستای تولید خواهد شد و با توجه به قابلیت‌های خوبی که در تمام زمینه‌های اقتصادی در خراسان رضوی وجود دارد این امر می‌تواند توسط شرکت‌های دانش بنیان محقق شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به سپرده گذاری مردم در بانک‌های استان گفت: پارسال ۹۰۰ هزار میلیارد ریال در بانک‌های استان سپرده گذاری شده است که این مبلغ باید به سمت تولید و اشتغالزایی در استان گرایش یابد.

رزم حسینی بودجه عمرانی پارسال استان را شش هزار میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: با این بودجه هیچ گاه به اهدافی که مد نظر ما در حوزه اشتغال و کسب و کار است نمی‌رسیم لذا شرکت‌های دانش بنیان باید با شیوه‌های مدرن پول‌های سرگردان را در این استان به سمت رونق تولید جهت دهند.

انتهای پیام//ف. ح



خراسان رضوی باید الگویی موفق در اقتصاد کشور شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار