سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و امیدوارم بازی خوبی مقابل پارس به نمایش بگذاریم.

سرجیو: آن خبرنگار خودش می‌داند که اشتباه کرده است/ تمرینات خوبی در یک هفته گذشته داشته ایمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پائولو سرجیو سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبری پیش از دیدار با پارس جنوبی جم در چارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشورمان در مورد درگیری هفته گذشته با یکی از خبرنگاران گفت: هفته گذشته درگیری مختصری بین من و یک خبرنگار رخ داد و من فکر می‌کنم آن خبرنگار خودش می‌داند که اشتباه کرده است و احترام مرا نگه نداشت. اما من نیز حق نداشتم آن عکس العمل را از خودم نشان دهم. از او و تمام خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم.  

دعای ما پشت وپناه سیل زدگان خواهد بود

او در مورد حادثه سیل در استان خوزستان گفت: نگرانی و احساس تاسفم را نسبت به مردم خوزستان به خاطر حادثه‌ی سیلی که مشکلات زیادی برای آن‌ها به وجود آورده است اعلام  می‌کنم. دعای ما پشت وپناه شما خواهد بود و امیدوارم به سلامت از این حادثه عبور کنید. آرزو می‌کنم اتفاق بدی برا ی مردم این منطقه رخ ندهد.  

تمرینات خوبی در هفته ای که گذشت انجام داده ایم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد دیدارشان مقابل پارس جنوبی جم گفت: این دیدار نیز به مانند تمام بازی‌های دیگر رقابت سختی خواهد بود. در هفته‌ای که گذشت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و فکر می‌کنم بازیکنانم در مورد این دیدار مثبت فکر می‌کنند. امیدوارم بازیکنانم کیفیت خوبی که در هفته گذشته مقابل تیم تراکتورسازی از خود نشان دادن در این دیدار نیز بتوانند دوباره تکرار کنند.  

وضعیت ۲ بازیکن برای دیدار فردا مشخص نیست

سرجیو در مورد بازیکنانی که در این دیدار برای این تیم نمی‌توانند بازی کنند گفت: عقیل کعبی را به خاطر محرومیت در اختیار نخواهیم داشت و همچنین ۲۴ ساعت زمان داریم تا ببینیم مصطفی احمدی و سیروان قربانی به خاطر مصدومیتی که دارند آیا می‌توانند به بازی فردا برسند یا خیر.


بیشتر بخوانید:

دیداری آبکی به نام دربی خوزستان/ ۳ امتیاز برای جابجایی نساجی با ماشین سازی در جدول

جدال حساس سپاهان و استقلال/ دربی آبی و قرمز این بار در خوزستان

سعداوی: فوتبال خوزستان سرشار از استعداد و نبوغ است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار