مدیر و سرپرست تیم امید گفت: برای صعود به المپیک کار سختی را پیش رو خواهیم داشت، زیرا با تیم‌های کره جنوبی، استرلیا، عربستان و ژاپن روبه رو خواهیم شد.

حمید استیلی مدیر و سرپرست تیم فوتبال امید در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از تمامی کسانی که در این گردهمایی به یاد اصحاب رسانه حضور پیدا کرده اند از جمله پیشکسوتان تشکر می‌کنم و خوشحال هستم که یاد این عزیزان را گرامی می‌داریم. او همچنین در خصوص این نوع گردهماهی‌ها گفت: با یرگزاری این مراسم‌ها دیگر خبرنگاران احساس تنهایی نمی‌کنند، زیرا خبرنگاران هم جزئی از ورزش هستد و نقش مهی در ورزش دارند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال افزود: مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند یکی از مربیان خوب فوتبال دنیا را برای تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب کنند. اما با توجه به شرایط اقتصادی کار مقداری سخت شده است، اما فدراسیون نشین‌ها با چندین مربی در حال مصاحبه هستند و تلاش می‌کنند که بهترین گزینه را برای تیم ملی انتخاب کنند.

استیلی هچنین درباره تیم ملی امید گفت: خوشبختانه سال را با پیروزی و صعود از گروه مان شروع کردیم و با توجه به حادثه تلخ سیل اخیر کشور این صعود را به سیل زدگان کشورمان تقدیم کردیم. اما کار سختی را در پیش رو خواهیم داشت، زیرا با تیم‌هایی از جمله کره جنوبی، استرلیا، عربستان و ژاپن تقابل خواهیم کرد و باید با برنامه ریزی‌ها و بازی‌های تدارکاتی بهتر خود را برای این مسابقات آماده کنیم.

زننده گل قرن دنیای فوتبال در ادامه گفت: فدراسیون و وزارت ورزش در رابطه با اردو‌ها و مسابقات تدارکاتی با توجه به مشکلات مالی اخیر قول کمک به ما داده اند. او همچنین ادامه داد: با سازمان لیگ هماهنگ کرده ایم که بتوانیم در روز‌های فیفا دی دیدار‌های تدارکاتی انجام بدهیم و در دی ماه نیز بتوانیم حدود یک ماه اردوی تدارکاتی داشته باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره نتایج کسب شده نمایندگان کشورمان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر سه نماینده کشورمان در این هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشتند و به آن‌ها تبریک می‌گویم، زیرا پرسپولیس و استقلال با توجه به این نتایج به جدول رقابت‌ها بازگشتند. این تیم‌ها در لیگ داخلی خودمان دیگر نباید امتیاز از دست بدهند خوشبختانه سر سه تیم در لیگ داخلی هم شرایط خوبی دارند و نتایج اخیر آن‌ها قابل قبول است.

استیلی درباره بازی برگشت پرسپولیس در این رقابت‌ها نیز افزود: اگر پرسپولیس شرایط بازی قبلی مقابل الاهلی را در بازی پیش رو هم مقابل این تیم تکرار کند قطعا می‌تواند در مقابل این تیم برنده شود.

انتهای پیام/

اظهارات استیلی درباره سرمربی تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار