رئیس‌جمهور آمریکا طی سخنرانی اخیر خود در ایالت تگزاس مدعی شد آمریکا دارای پاک‎ترین آب و هوا در سراسر جهان است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا طی سخنرانی اخیر خود در ایالت تگزاس مدعی شد آمریکا دارای پاک‎ترین آب و هوا در سراسر جهان است که البته بر اساس آماری که سالانه در این زمینه منتشر می‌شود، به اثبات رسیده است این ادعای ترامپ ادعایی کاملاً غیر واقعی و نادرست است.

رئیس جمهور آمریکا که دیروز به ایالت تگزاس سفر کرده بود، دو فرمان اجرایی ریاست جمهوری را در شهر کرازبی در ایالت تگزاس -که از مراکز سنتیِ تولید نفت و گاز در آمریکا است- امضا کرد. ترامپ ادعا کرد این دو فرمان اجرایی، قوانین دست و پاگیر را از سر راه مسیر توسعه زیرساخت‌های انرژی آمریکا- به ویژه در صنایع تولید نفت و گاز طبیعیِ این کشور- بر می‌دارد.

رئیس جمهور آمریکا پیش از امضای دو فرمان اجرایی یاد شده، در مرکز بین المللی آموزش و تحصیل در شهر کرازبی، در برابر اعضای اتحادیه بین‌المللی مهندسان ماشین‌ها و تجهیزات صنعتی که بخشی از اتحادیه کارگری بزرگ «اِی اف ال سی آی او» آمریکا است، سخنرانی کرد. وی در بخشی از سخنان خود گفت: «تولید نفت خام در ایالت تگزاس به رکوردی جدید رسیده که در تاریخ این ایالتِ (نفت خیز) بی‌سابقه بوده است.»

ترامپ در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: «ما (آمریکا) پاک‌ترین هوا و آب را در جهان داریم. ما بهترین هستیم و شما این را می‌خواهید و من نیز این را می‌خواهم.»

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از سخنرانی‌اش تأکید کرد: «ایالات متحده (آمریکا) اکنون تولیدکننده شماره یک نفت و گاز طبیعی در سراسر جهان است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
ولي هواي همه دنيا رو كثيف ميكنه
آخرین اخبار