کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: از روز جمعه با ورود سامانه بارشی جدید بارش باران در بسیاری از مناطق استان آغاز می‌شود که تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت .

فاطمه زهرا سیدان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جو ناپایدار در سطح استان طی روز‌های آینده است اظهار کرد: بر این اساس طی امروز در بیشتر مناطق به‌ویژه جنوب، غرب و شرق استان افزایش ابر و وزش باد شدید (طوفان لحظه ای) و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از روز جمعه با ورود سامانه بارشی جدید بارش باران در بسیاری از مناطق استان آغاز می‌شود که تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و بارندگی‌ها از روز شنبه شدت خواهد گرفت که بر این اساس برای مناطق شرقی استان خطر سیلابی شدن وجود دارد.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان خاطرنشان کرد: بارش‌ها تا روز دوشنبه به صورت رگبار و رعد و برق و احتمال بارش تگرگ در استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

سیدان با بیان اینکه دمای هوا در اکثر مناطق استان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت افزود: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده ۲۳ و ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی چوپانان با دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین و میاندشت با دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین مناطق استان خواهند بود.

انتهای پیام/م
 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.