عنوان Anno 1800 از فروشگاه استیم حذف می‌شود

با انتشار اولین بروزرسانی Anno 1800 مشخص شد که این عنوان به زودی از فروشگاه استیم حذف خواهد شد.

عنوان Anno 1800 از فروسگاه استیم حذف می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با گسترش یافتن خرید و فروش دیجیتالی عناوین مختلف نرم افزار‌ها و بازی‌های رایانه‎‌ای، بسیاری از سازندگان بازی‌های ویدیویی به فکر فروش عناوین خود در فروشگاه‌های اینترنتی و به صورت دیجیتالی افتادند. شرکت یوبیسافت که یکی از پر طرفدارترین شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی است نیز از بقیه شرکت‌ها عقب نمانده و عناوین مختلف خود را در فروشگاه‌هایی مثل Epic Games، Steam و یا فروشگاه اختصاصی خود با نام Uplay عرضه می‌کند. این شرکت در ماه گذشته عنوان The Division 2 را در فروشگاه Epic Games برای فروش قرار داد و پس از آن نسخه اولیه عنوان Anno 1800 را در فروشگاه استیم عرضه کرد. این عنوان در سبک شبیه سازی و در قالب شهر سازی ساخته شده است.

چند روز پس از عرضه این عنوان در فروشگاه استیم اولین بروزرسانی برای این عنوان منتشر شد که در طی آن مشخص شد عنوان Anno 1800، به زودی از فروشگاه استیم حذف خواهد شد و شرکت یوبیسافت قصد انتشار آن را در فروشگاه دیگری دارد. طبق آنچه در صفحه بروزرسانی این عنوان اعلام شده است، فروش عنوان Anno 1800 از تاریخ ۱۶ آوریل در فروشگاه استیم متوقف خواهد شد. اما کاربرانی که این عنوان را از فروشگاه استیم خریداری کرده اند می‌توانند پس از حذف این عنوان ازفروشگاه مذکور، همچنان بروزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی این بازی را از فروشگاه استیم دریافت کنند.

عنوان Anno 1800 از فروسگاه استیم حذف می‌شود
تاکنون از طرف شرکت یوبیسافت اعلام نشده است که قصد دارد این عنوان را در کدام فروشگاه مجددا برای فروش قرار دهد، اما از آنجایی که به تازگی در فروشگاه Epic Games بازی منتشر کرده است انتظار می‌رود این عنوان را نیز در همین فروشگاه به فروش برساند. از طرفی نباید از فروشگاه اختصاصی این شرکت با نام Uplay نیز غافل شد و این احتمال نیز وجود دارد که شرکت یوبیسافت این عنوان را در فروشگاه خود به فروش برساند. نسخه نهایی این عنوان قرار است در هفته آینده و در تاریخ ۱۶ آوریل به طور انحصاری برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شود.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Redemption 2 منتشر شد 


انتهای پیام/

عنوان Anno 1800 از فروشگاه استیم به فروشگاه دیگری منتقل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار