وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین وضعیت پرداخت بسته حمایتی به جاماندگان را تشریح کرد.

خبر‌های جدید در مورد بسته حمایتی از زبان وزیررفاه/ شریعتمداری: ۲۸ هزار وام قرض الحسنه در مناطق سیل زده پرداخت می‌شودمحمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص زمان پرداخت بسته حمایتی به افراد جامانده اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه اعلام آمادگی کرده که از طریق گزارشی که در سازمان تامین اجتماعی و معاونت رفاه اجتماعی وزارت کار تهیه شده بسته‌های حمایتی را به افراد جامانده پرداخت کند.


بیشتر بخوانید؛ آخرین اخبار از جاماندگان بسته حمایتی دولت


وی گفت: ما در حال تهیه لیستی از جاماندگان هستیم و سی دی آن را در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار می‌دهیم تا به محض پرداخت بودجه، آن را به حساب جاماندگان واریز می‌کنیم.

وی در خصوص پرداخت بسته‌های حمایتی جدید در سال ۹۸ گفت: پرداخت بسته‌های جدید بنا به نظر سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه اقدامات وزارت کار در مناطق سیل زده گفت: از شروع وقوع سیلاب در ۶ استان، وزارت کار هم نسبت به افراد تحت پوشش این وزارتخانه حساسیت ویژه‌ای به خرج داد و در تمام استان‌های سیل زده ستاد‌های شبانه روزی مستقر کرد.

شریعتمداری بیان کرد: سامانه برآورد خسارات ناشی از سیل را در وزارت کار ایجاد کردیم که مددجویان بهزیستی مناطق سیل زده می‌توانند به این سامانه مراجعه و گزارش خسارت متحمل شده را اعلام کنند.

وی گفت: نزدیک به ۳۰ هزار گزارش خسارت مربوط مددجویان تحت پوشش بهزیستی به تفکیک ۲۰ آیتم مشخص شده در این سامانه ثبت شده است.

وزیر کار ادامه داد: مستمری مددجویان بهزیستی در این ماه تا سه برابر افزایش پیدا کرد تا بتوانند مشکلات خود را تا حدی رفع کنند.

شریعتمداری بیان کرد: بانک‌های رفاه و توسعه تعاون را مامورکردیم تا به مردم مناطق سیل زده ۲۸ هزار وام قرض الحسنه تا سقف ۵ میلیون تومان با شرایط آسان را در اختیار نیازمندان قرار دهد.

وی گفت: همچنین ۲۱۱ گروه محب و رواشناس به مناطق سیل زده برای ارائه مشاوره روانشانسی به مناطق اعزام شدند.

وزیر کار بیان کرد: هماهنگ کردیم مستمری افراد مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی از ۱۸ فروردین ماه و زودتر از مودعد مقرر پرداخت شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از توزیع بسته حمایتی دولت در سال ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
بسته حمایتی میخایم چیکار اجناس رو ارزان کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
ما که سال قبل بسته حمایتی گرفتیم ،راضی هستیم که دوباره بهمون ندن ولی به شرطی که درراه سیل زدگان خرجش کنند وخونه هاشون روبسازن
آخرین اخبار