روابط عمومی شرکت برق خوزستان از تلاش برای کمک به مردم سیل زده و خدمات رسانی در این مناطق خبر داد.

شکرخدایی، روابط عمومی شرکت برق خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: ایجاد امنیت جانی مردم ناشی از خطر برق گرفتگی احتمالی قبل از ورود سیلاب به مناطق در معرض سیل هنگام اعلام مدیریت بحران و  پس ازعبورسیلاب، اطمینان از استحکام یا آسیب ناشی از سیل در زیرساخت شبکه برق، با توجه به آماده باش کامل عملیاتی و لجستیکی اقدام به اصلاح تجهیزات، رفع خطر و ‏ تامین ایمنی شبکه و در نهایت پایدار سازی و تامین برق منطقه اسیب دیده می‌نماید.

وی افزود: شورای اطلاع رسانی روابط عمومی صنعت برق در خوزستان تاکنون در راستای خدمات رسانی اقدامات گسترد‌ه ای را در مناطق در معرض سیلاب و اردوگاه‌ها اسکان موقت نیز انجام داده است که یکی از موارد مهم آن تامین برق و روشنایی معابر و بخصوص در مجاورت رودخانه حین احداث سیل انجام داده است.

شکرخدایی عنوان کرد: تامین برق بیمارستان سیار در حمیدیه با ساختن شبکه برق موقت و نصب سیستم روشنایی از اقدامات مستقیم به شهروندان بود، ولی از همه مهم تر این بسیج کلیه ادوات لجستیکی شرکت توزیع نیروی برق اهواز بود که به یاری شرکت برق مناطق‌ خوزستان شتافتیم.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: برای محافظت از ایستگاه‌های اصلی و فرعی برق در شهرستان اهواز، که تاکنون 2 ایستگاه مهم در معرض مستقیم سیل قرار گرفته اند از خطر قطع جریان برق با احداث سیل بند خارج شده اند و این امکان برای توزیع برق فراهم شده تا ما بتوانیم همچنان در امر تامین برق مطمئن و پایدار در این شرایط سخت خدمت رسان مردم باشیم.

وی در پایان گفت: این مهم با تلاش شبانه روزی و جهاد گونه تلاشگران صنعت برق و دیگر ارگان‌های و نهاد‌های خدمات رسان در امر مدیریت بحران سیل محقق گردید.

انتهای پیام/م

حضور همه دستگاه ها در مناطق سیل زده خوزستان

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.