مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از شکسته شدن رکورد بیمه ورزشکاران همدانی با ساماندهی ۸۶ هزار و ۲۳۰ نفر در سال گذشته خبر داد.

شکسته شدن رکورد بیمه ورزشکاران همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه قبل از سال گذشته بیشترین آمار ورزشکاران بیمه شده استان همدان ۷۵ هزار نفر بوده است اظهار داشت: با ساماندهی ۸۶ هزار و ۲۳۰ نفر رکورد ورزشکاران بیمه شده استان همدان در سال ۹۷ شکسته شد.

وی با بیان اینکه افزایش آمار ورزشکاران بیمه شده از اهداف اداره کل ورزش و جوانان است،گفت: امیداوریم در پایان سال ۹۸ آمار ورزشکاران ساماندهی شده استان افزایش قابل قبولی داشته باشد.

جهانشیر عنوان کرد: هدف ما این است ۱۰ درصد از جمعیت استان  معادل۱۷۴ هزار ورزشکار را ساماندهی و بیمه کنیم.

وی با اشاره به این که در دست داشتن کارت بیمه ورزشی برای حضور ورزشکاران در فضا‌های ورزشی استان ضروری است گفت: با باشگاه‌هایی که به ورزشکاران بدون کارت بیمه اجازه فعالیت بدهند برخورد قانونی می‌شود.
جهانشیر با اعلام این که از ابتدای امسال سرپرستان اداره ورزش و جوانان اسدآباد و هیئت بولینگ و بیلیارد استان منصوب شدند عنوان کرد: مهتاب سرمدی از مدیران جوان حوزه ورزش و جوانان به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد انتخاب شد.

وی افزود: این اولین بار است که مدیریت اداره ورزش و جوانان یکی از شهرستان‌های استان به بانوان سپرده می‌شود و این روند در بخش‌های مختلف ورزش و جوانان استان ادامه خواهد داشت.

جهانشیر با اشاره به این که پس از استعفای محمدجواد سیف از ریاست هیئت بیلیارد و بولینگ محمد فتحی را برای سرپرستی این هیئت به فدراسیون مربوطه پیشنهاد کردیم، بیان کرد: این پیشنهاد مورد قبول فدراسیون بولینگ و بیلیارد قرار گرفت و محمد فتحی که سوابق متعدد ورزشی در کارنامه خود دارد به عنوان سرپرست این هیئت منصوب شد.

انتهای پیام/د.ا

رکورد ورزشکاران بیمه شده همدان در سال ۹۷ شکسته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار