معاون دادستان عمومی و انقلاب بیرجند در بازدید از روزبازارهای زیرنظارت شهرداری، دستور ساماندهی وانت بارها و دستفروشان، صرفا در روزبازارها را صادر کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، خسروی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: معاون دادستان عمومی و انقلاب بیرجند روز گذشته به صورت سرزده از روزبازار‌های شهرداری همچون بازار میدان امام، رجائی، چهارشنبه بازار جدید، روز بازار خیابان احمدی روشن، غفاری و پاسداران بازدید کرد.

وی با بیان اینکه در این بازدید با توجه به آماده بودن زیرساخت‌های روزبازارها، دستور ساماندهی وانت بار‌ها و دستفروشان صرفا در روزبازار‌های شهرداری صادر شد، افزود: بر اساس دستور معاون دادستان و همچنین برنامه‌های شهرداری مبنی بر ساماندهی دستفروشان، افرادی که در محدوده بازار مرکزی بیرجند قصد فعالیت دارند صرفاً باید در بازار میدان امام نبش خیابان صمدی فعالیت کنند.

  خسروی با بیان اینکه دستفروشان و وانت بار‌های فعال در محدوده جنوب شهر باید در بازار غفاری، پاسداران و چهارشنبه بازار قدیم ساماندهی شوند، اظهار کرد: همچنین افرادی که قصد فعالیت در محدوده شمال شهر را دارند می‌توانند در بازار رجایی ۱۷ فعال باشند.  

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند با بیان اینکه بنا به دستور معاون دادستان عمومی و انقلاب هرگونه فعالیتی در روزبازار‌ها باید با هماهنگی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری صورت گیرد، افزود: این سازمان برای پذیرش تمامی مراجعه کنندگان براساس قوانین  و مقررات، آمادگی دارد و از این طرح ساماندهی وانت بار‌ها و دستفروشان حمایت می‌شود. 

وی اجرای این طرح را سبب رونق اقتصادی، گسترش گردشگری و همچنین رضایت عمومی اعلام کرد و گفت: ساماندهی وانت بار‌ها و دستفروشان از ابتدای سال گذشته آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام / ط آ

بازدید معاون دادستان عمومی و انقلاب بیرجند از بازار روز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار