مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه رازوجرگلان از توزیع ۱۶ هزار پرس غذای گرم در بین آسیب دیدگان بارندگی و سیل اخیر در راز و جرگلان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سروان پاسدار یاسر قدیمی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهرستان رازوجرگلان گفت: با تعدادی از نیرو‌های سپاه و بسیج جامعه زنان شهرستان راز و جرگلان ۴ هزار پرس غذای گرم در بین اهالی آسیب دیده بارندگی و سیل دهستان حصارچه و برخی روستا‌های یکه سعود توزیع شد.

وی افزود: دو روز قبل نیز ۴ هزار پرس غذا در همین دهستان‌ها توزیع شده بود همچنین ۸ هزار پرس غذا نیز در دهستان راستقان بخش غلامان در بین مردم توزیع شد.

قدیمی گفت: برای تهیه این ۱۶ هزار پرس غذا در دهستان راستقان، حصارچه و یکه سعود ۱۴۰ میلیون تومان از قرارگاه پیشرفت و آبادانی هزینه شد.

وی اظهارکرد: همچنین در روز‌های گذشته ۷۰۰ سبدکالا و تعدادی پلاستیک و پتو در دو دهستان حصارچه و راستقان که به عنوان دهستان‌های محروم شناسایی شده اند و از یک سال قبل قرارگاه پیشرفت و ابادانی رازوجرگلان در ان‌ها در حال فعالیت است توزیع شده است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهرستان رازوجرگلان گفت: برای کمک رسانی ۶ هزار نفر از طریق بهزیستی و کمیته امداد شناسایی شده است.

گفتنی است: شهرستان رازوجرگلان در حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که در بارندگی و سیل اخیر بخش ۳۰ هزار نفری جرگلان بیشترین آسیب را دید.

انتهای پیام / ب

توزیع ۱۶ هزار پرس غذای گرم بین آسیب دیدگان بارندگی و سیل اخیر در راز و جرگلان

برچسب ها: توزیع غذا ، سیل زدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.