بارش شدید باران و جاری شدن روان آب‌ها در شهرستان کلات به مزارع، باغات و تاسیسات زیربنایی این شهرستان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مهدی ناصری فرماندار کلات گفت: بارش‌های دیروز به ویژه در مسیر رودخانه ارچنگان موجب بروز خسارت و آبگرفتگی در مزارع، باغات وخسارت بارش شدید باران به کشاورزان کلات شالیزار‌های پایین دست این رود در روستا‌های سینی کهنه، چرم، ارچنگان و ایدلیک شد.
 
وی افزود: بارش تگرگ در شهر زاوین نیز به بخشی از مزارع این منطقه آسیب زد و در مجموع ۲۰ هکتار از باغات و زمین‌های کشاورزی شهرستان کلات از بارش‌های دیروز آسیب دید.

فرماندار کلات ادامه داد: علاوه بر راه روستایی سینی کهنه، پل ورودی روستای آبگرم نیز آسیب دید که موجب انسداد و قطع ارتباط آبگرم و هفت روستای دیگر شد.

ناصری با اشاره به آبگرفتگی سه منزل در این شهرستان تصریح کرد: سیل به تاسیسات آب روستا‌های کالو، کرناوه، ارچنگان و چرم آسیب رساند.

وی اظهارداشت: در روستای قلعه نو به علت واژگونی تیر‌های انتقال برق با قطع برق مواجه شدیم که با تلاش ماموران اداره برق شب گذشته برق این منطقه وصل شد.

فرماندار کلات گفت: با توجه به بارش باران و آب شستگی حاشیه کوه‌ها و وارد شدن سنگ و گل و لای به درون جاده‌های فاقد شانه خاکی در مسیر‌های مشهد - کلات و کلات - درگز لازم است رانندگان برای تردد در این دو جاده اصلی احتیاط کنند.

انتهای پیام // ف. س

 

خسارت بارش‌های شدید باران به کلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار