معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد طرح تشدید نظارت بر فرآیند تولید و توزیع محصولات غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و برخورد قاطع با واحد‌های متخلف را آغاز کرد.

نظارت بر فرآیند تولید و توزیع محصولات غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیل زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی از اواخر بهمن ماه سال جاری در این معاونت، آغاز و تا نیمه فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بر اساس این طرح کارشناسان نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو بر فعالیت واحد‌های تولیدی مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی نظارت بیشتری خواهند داشت.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تیم‌های بازرسی در سه شیفت کاری در بازه‌های زمانی تعیین شده از مراکز تولید و توزیع موادغذایی بازدید فنی و بهداشتی به عمل آورده و اقدامات قانونی لازم در خصوص واحد‌های متخلف و غیرمجاز توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه انجام خواهد شد.

اسماعیل زاده درخصوص بازرسی‌های مشترک معاونت غذا و دارو و معاونت بهداشتی دانشگاه گفت :بازدید‌های مشترک کارشناسان حوزه مدیریت نظارت بر موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی معاونت غذا و دارو و کارشناسان بهداشت محیط از انبار‌های نگهداری مواد غذایی، آشامیدنی از اواخر بهمن ماه سال جاری آغاز و اقدامات قانونی لازم در خصوص محصولات غیرمجاز و غیر منطبق با قوانین و استاندارد‌های موجود صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام // ف. ک
 

نظارت دانشگاه علوم پزشکی برتولید و توزیع مواد غذایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.