منصورکیایی بابیان اینکه ۴۰ شرکت حمل‌ونقل مسافری در استان فعالیت دارد، گفت: نوروز امسال به ۵۹ اتوبوس دچار نقص فنی در استان سمنان خدمات‌رسانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: نوروز امسال به ۵۹ اتوبوس دچار نقص فنی (درراه مانده) در محورهای استان سمنان خدمات‌رسانی شد که این تعداد اتوبوس از استان‌های دیگر در محورهای سمنان در حال تردد بودند که دچار نقص فنی شده و درراه ماندند که در راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خدمات لازم به آن‌ها ارائه‌شده است.

وی بابیان اینکه صنوف حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز در ارائه خدمات به اتوبوس‌های درراه مانده همکاری مطلوبی کردند، ابراز داشت: درمجموع حدود ۵۹ دستگاه اتوبوس در محورهای استان جایگزین شد که بیشترین سهم مربوط به سمنان با ۴۲ دستگاه اتوبوس بود.

منصور کیایی در ادامه تصریح کرد: از تعداد ۵۹ دستگاه اتوبوس جایگزینی هشت دستگاه در حوزه شاهرود، پنج دستگاه در گرمسار و چهار خودروی دیگر مربوط به حوزه دامغان بوده است

وی بابیان اینکه ۴۰ شرکت حمل‌ونقل مسافری در استان سمنان فعالیت دارند، اضافه کرد: خوشبختانه با همراهی استانداری و این شرکت‌ها به مسافران عبوری از محورهای استان خدمات‌رسانی مطلوبی صورت گرفت و در راه مانده‌ای گزارش نشده است.

انتهای پیام / گ

۴۰ شرکت حمل‌ونقل مسافری در استان فعالیت دارد

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.