استاندار فارس گفت: سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی استان فارس با تلاش بیشتر در زمینه تحقق شعار رونق تولید گام بردارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در جمع نمایندگان جدید اتاق بازرگانی فارس گفت: رونق تولید می‌تواند توسعه را برای استان به ارمغان بیاورد و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی باید بر تحقق این شعار متمرکز شوند.

رحیمی، ثبات اقتصادی، توجه به عرضه و تقاضا، شناختن بازار‌های هدف، جلب و جذب سرمایه و فعالیت‌های جدیدی که بر پایه اقتصاد دانش بنیان است را از الزامات رونق تولید اعلام و تصریح کرد: توجه به این الزامات می‌تواند باعث رشد و رونق اقتصادی استان شود.

وی، توجه ویژه به تحریم‌ها را هم خواستار شد و گفت: اگر چه تحریم‌ها باعث محدودیت‌هایی شده، اما باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

استاندار فارس با تشکر از اقدامات خوب اعضای دور هشتم اتاق بازرگانی از اعضای جدید خواست یا بهره مندی از افکار، علایق و سلیقه‌ها و تمرکز بر اقتصاد دانش بنیان و مشخص و حذف کردن قوانین و بخشنامه‌های دست و پاگیر به رشد و رونق اقتصادی فارس کمک کنند.

نمایندگان جدید اتاق بازرگانی فارس در این جلسه حفظ رتبه نخست فضای کسب و کار استان، تلاش برای اثر گذاری بیشتر در زمینه مباحث ملی و برنامه ریزی برای دستیابی به رشد ۳۰ درصدی تولید و صادرات را از برنامه‌های خود در سال ۱۳۹۸ اعلام کردند.
انتهای پیام/م

تاکید بر لزوم تلاش بیشتر سرمایه گذاران برای تحقق شعار سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.